• jaja, ben inform voor topics te maken. :'D
    nee..
    het is gewoon ik vraag me iets af, aléjaa het is te zeggen, ik geloof dat iedereen een speciale gave heeft. echt iedereen, sommige weten dat niet van hun eigen ofzo, maar ze hebben het wel, en dat kunnen de domste en kleinste dingen zijn, het kunnen wel dingen zijn dat andere mensen niet hebben.

    Wat is jou speciale gave denk je ?
    De mijn ; ik kan het moeilijk uitleggen maar ik heb zo'n een mensenkennis, ehm .. ik kan voelen precies aléjaa ik weet wanneer mensen zich slecht voelen ookal zeggen ze van niet of doen ze alsof ze happy zijn.
    Heb nog een gave, jawel x') achja, een gave ('; het is een goede eigenschap :p
    ik onthoud echt veel, als ik een persoon gezien heb en ene half jaar nadien weer gezien heb, kan ik perfect zeggen hoe die heet enzo, en ook nog dat als ene goede vriend ofzo van mij zich slecht voelt ik mij ook ga slecht voelen, het humeur van mijn vrienden bepaalt mijn humeur, niet altijd fijn..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik weet nogal heel vaak wat mensen denken -.- of wat ze gaan zeggen -.-

    bijvoorbeeld; ik zie iemand naar zijn vrienden toe lopen en ik zeg: die word dalijk boos omdat diegene met zijn vriendin heeft gezoend.



    en wat gebeurd er dus;

    die jongen wordt helemaal boos xD omdat een vn die ventjes met zn vriendin heeft gezoend.

    maar dat is bijvoorbeeld ook tijdens het eten -.- dan ist echt irritant. -.- zit ik naar mn broertje te kijken die denkt aan zn vriendin, mijn vader die denkt aan zijn werk en amerika waar ik misschien heen moet en mijn moeder vraagt zich af waarom ik zo rondkijk xD


    You have no idea.

    ik kan bij veel afbeeldingen de betekenis ervan opsporen, hoe weet ik niet.

    en soms wel eens iets meegemaakt dat men toeval zou noemen...


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Ik weet niet of het echt een speciale gave is maar als iemand naar mij kijkt, dan voel ik dat altijd, ook al kijk ik niet terug, dan voel ik het gewoon!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb geen gave, voor zover ik weet.
    Zou ik wel willen!


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Kheb dat ik een halfjaar ofzuw van te voren over iets droom. En het komt ook nog uit. Maar die dromen zijn niet echt helder. Ik zie ze een beetje wazig. En als er dan iets gebeurt wat uitkomt heb ik iets van deja vu.

    Xx