• jaja, ben inform voor topics te maken. :'D
    nee..
    het is gewoon ik vraag me iets af, aléjaa het is te zeggen, ik geloof dat iedereen een speciale gave heeft. echt iedereen, sommige weten dat niet van hun eigen ofzo, maar ze hebben het wel, en dat kunnen de domste en kleinste dingen zijn, het kunnen wel dingen zijn dat andere mensen niet hebben.

    Wat is jou speciale gave denk je ?
    De mijn ; ik kan het moeilijk uitleggen maar ik heb zo'n een mensenkennis, ehm .. ik kan voelen precies aléjaa ik weet wanneer mensen zich slecht voelen ookal zeggen ze van niet of doen ze alsof ze happy zijn.
    Heb nog een gave, jawel x') achja, een gave ('; het is een goede eigenschap :p
    ik onthoud echt veel, als ik een persoon gezien heb en ene half jaar nadien weer gezien heb, kan ik perfect zeggen hoe die heet enzo, en ook nog dat als ene goede vriend ofzo van mij zich slecht voelt ik mij ook ga slecht voelen, het humeur van mijn vrienden bepaalt mijn humeur, niet altijd fijn..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    speciale gave pfft.
    ik heb er wel een maar ik niet uitleggen kan n_n


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik heb een beetje dezelfde 'gave' als jij. En ik kan nogal heel goed mensen met hun problemen helpen enzo. Vind ik ook wel een gave.


    Walkin' in line.

    Iets in de paranormale wereld.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik snap niet wat je onder een Speciale Gave verstaat. Iets wat je goed kunt? Of dingen die niet iedereen heeft, zoals Aura's zien ofzo, gedachten lezen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb ongeveer hetzelfde als jou, alleen kan ik ook erg goed met mensen praten. Als hun iets dwarszit probeer ik er altijd mee te praten. Ik dwing hun niet, maar ga er zachtjes mee om. Meestal zeg ik zoiets als: Als jij er niet wil over praten is dat voor mij ook goed, maar daardoor gaan je problemen niet opgelost raken. En meestal helpt dat en beginnen ze te praten. Echt leuk als ik zo met mensen kan praten n_n'

    Zelfde als THfoshox3. ><
    Ik kan mensen heel goed bestuderen vanuit mijn schulp zegmaar.
    Maar dat is soms ook een slechte eigenschap.
    En dat ik situaties heel snel in me op kan nemen (Bijv. Als er iets veranderd of ik loop ergens langs ofzo dan zie ik dat meteen)
    En dat ik mezelf compleet kan afsluiten van de wereld en toch rond kan blijven kijken. Dat is handig :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Heb er 2:
    Iets paranormaals. Ach je weetwel.
    En ik kan meestal aan het gezicht van een persoon zien hoe hij/zij heet.


    Candycorekid.

    Ik snap niet wat je onder een Speciale Gave verstaat. Iets wat je goed kunt? Of dingen die niet iedereen heeft, zoals Aura's zien ofzo, gedachten lezen?

    ja zoiets ^^


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb het zelfde als jou, maar ik kan dan ook nog heel goed met ze over problemen praten ;)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb ongeveer hetzelfde als jou, alleen kan ik ook erg goed met mensen praten. Als hun iets dwarszit probeer ik er altijd mee te praten. Ik dwing hun niet, maar ga er zachtjes mee om. Meestal zeg ik zoiets als: Als jij er niet wil over praten is dat voor mij ook goed, maar daardoor gaan je problemen niet opgelost raken. En meestal helpt dat en beginnen ze te praten. Echt leuk als ik zo met mensen kan praten n_n'
    Wel ja ik kan dat ook goed, maar ik dacht dat dat niet nodig was erbij te schrijven :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    weetje wa egt wreed eng is? alles wa ik denk da gebeurd... gebeurd ook. alee ja, wacht ik geef een voorbeeld (een dom voorbeeld);

    Ik denk zo bij mezelf als de bus, links rijd dan staat mijn andere bus al aan de halte. Als de bus rechts rijd, moet ik nog 5 minuten wachten. (ja, echt belachelijk voorbeeld, maar echt gebeurd ;O) De bus rijd rechts en ik moet stipt 5 minuten wachten. De volgende dag denk ik hetzelfde, rijd m'n bus links en staat hij eral. En dat is bij alles zo! Maar echt bij alles. M'n papa heeft ooit ook iets raars meegemaakt. Hij was werkloos en zocht achter werk. (ja, da moesst je effe weten ;D) Hij zag overal het nummertje 69 staan. Maakt nie uit waar. En telkens dacht hij eraan wat het damn betekende.... Op een dag mocht hij gaan solisiteren (of hoe schrijf je da?) bij een bedrijf, hij komt daar aan en ziet een groot gebouw met boven op in het groot... 69 staan. Hij voelde zich er direct thuis, Hij werd direct aangenomen en nu werkt hij daar al bij 2 jaar. ;O zo een dingen, die echt wreed eng zijn. En dat is bij alles zo. als je daar niet op let dan merk je da nie. maar als je daar op let, komt da damn veel voor. M'n zus is 17 en is zwanger. Ik en m'n vader hebben een gesprek gehad en we voelen allebei dat dat kind speciaal gaat worden. Het is normaal voor in juli... Ik dacht direct aan 13 juli... geen dag later vroeg ik aan m'n moeder. Mama, wanneer erges bevalt ze? Weetje wa ze antwoord?: 12 of 13 juli ongeveer.... Weetjewel? Werchter Boutique... ik meen het, als m'n zus op 13 julie bevalt. ga, ik gewoon flippen en mezelf tot 'gek' verklaren...

    Danku voor u aandacht ;D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Mijn kracht is zo... Alles wa ik wil gebeur
    Ik heb een toets van Zang grat vergeten en ik wil echt ni da ik die toets maakt, ze is ziek ze voelde zich die middag niet goed en bleef thuis. Ik wou met men vrienden nr de McDo gaan maar zij wouden pizza eten en ik wou zograag nr de McDo gaan en alle pizzeria's waren gesloten! Op een Zaterdag dan nog wel!
    En dan nog zo van die dingen Echt eng °-°


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ik ben mij, dat is al speciale gave genoeg :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou, ik heb een slechte gave x]
    En like, niet om op te scheppen, maar ik laat jongens nogal snel verliefd op mij worden x_x Dat vind ik gewoon leuk om te doen.
    Op dit moment vinden 4 jongens mij leuk. En dat is allemaal mijn eigen schuld x]


    Your make-up is terrible

    ik weet niet,
    ik denk tochwel dat mensen mij goed kunnen vertrouwen.. :$
    maar soms heb ik van die dagen & dan heb ik supersnelle reactievermogen, weet ik precies waar iemand is.. like heel eng af en toe


    It's not the same without you.