• Mag ik vragen me niet toe te voegen als je me niet kent? Nee, ik zeg niet dat ik je haat daardoor als je dat doet! Ik zeg alleen dat ik daar een hardgrondige hékel aan heb! Als je vrienden wilt, dan zoek je er maar of dan begin je maar tegen me te lullen, want ik ben vriendelijk zelfs als ik je niet ken. Vraag maar aan enkele andere mensen ><'Of stuur me eerst en vooral een gb als je op at 'Vriend'-knopje wilt gaan drukken. Dankú ! :3


    Edit; De account van mijn quizen heet Ponytail.
    Edit 2; ik vroeg aan een kind 'waarom voeg je me toe als vriend?' antwoord: 'ooh, gewoon zomaar.' 'Wat zomaar?' 'Ik vind dat leuk :) '

    Whatafack. n_n


    All was well.

    OEeeh, ik let er niet zo op, bij mij doen veel mensen dat maar ik weet niet hoe die zooi werkt dus, boeie x)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Inderdaad je bent vriendelijk (':


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik krijg hier godverdomme bijna elke dag een mail! blablabla -onbekend- heeft je als vriend toegvoegd. em zo iedere keer opnieuw.


    All was well.

    ik heb je toegevoegd, adeuh. We praten al enkele dagen tegen elkaar n_n


    -

    ik heb je toegevoegd, adeuh. We praten al enkele dagen tegen elkaar n_n


    Maar jij mag dat lieve drol :3


    All was well.

    ik mag je wel toevoegen he drol? :3

    Maar lieverd,
    sommige voegen je ook toe omdat ze dan een mail krijgen wanneer je een nieuwe quiz hebt. Daar kun jij echt niets aan veranderen hoor (':


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik voeg je niet toe :Y)
    Neen, ik vind het ook heel irritant als mensen, waar ik zelfs soms nog nooit mee gesproken heb, me als vriend toevoegen --'


    Listen to what we're not saying..

    Maar lieverd,
    sommige voegen je ook toe omdat ze dan een mail krijgen wanneer je een nieuwe quiz hebt. Daar kun jij echt niets aan veranderen hoor (':


    daar zijn nu eenmaal abo's voor.


    -

    (...)

    daar zijn nu eenmaal abo's voor.

    Maar dat geld maar voor één serie. Als die persoon nu ineens een nieuw verhaal maakt, dan weet je meestal van niets. Want als je diegene als vriend toevoegd, krijg je mail van élk nieuw deel in een serie. :'D

    (...)
    Maar dat geld maar voor één serie. Als die persoon nu ineens een nieuw verhaal maakt, dan weet je meestal van niets. Want als je diegene als vriend toevoegd, krijg je mail van élk nieuw deel in een serie. :'D


    daar heb je een punt..
    en dan nog :Y)


    -

    Soms word ik toegevoegd door kinders van 10 (dat is geen belediging, maar die zijn gewoon zo oud) die ik nog nooit gesproken heb, en als ik ze zou accepteren zou ik ze alsnog nooit spreken xD

    Ik heb ook liever eerst een gesprek, anders denk ik van: Vrienden? Waarom? Ik ken je niet eens?

    wat nou als die persoon op de hoogte gehouden wil worden van je quizzen?
    dat maakt toch niets uit? ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wat nou als die persoon op de hoogte gehouden wil worden van je quizzen?
    dat maakt toch niets uit? ô.o


    een abo nemen? trouwens die staan niet op deze account maar op mijn andere en voor het geval ze het niet doorhadden; Ik maak geen nieuwe quizen ! en mijn geschrijf boeit niet, want het is slecht!


    All was well.

    ik mag je wel toevoegen he drol? :3


    Jij mag dat eeeeelke dag doen n_n


    All was well.