• Wiehou.
    Ik heb daarnet een stukje van HP6 gezien en ik dacht dat sommigen er ook wel geïnteresseerd in zouden zijn;
    http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=ba795e04-d233-4c85-a1fd-232b4a9baaa1&tab=m2154

    :Y) I already like it.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De boeken zijn idd gewoon super ^^ Maar het is wel jammer dat ze zoveel weglaten in de films. ö De halfbloedprins ziet er echt super uit! Wanneer komt hij weer juist uit in de cinema? En ik ga volledig akkoord met Invisible, HP en de orde van de Feniks is gewoon slecht. De andere waren amazing, maar deze --' x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb hem al gezien..In het thais dat wel ==


    Like everybody and trust no one.

    Whahaha xD
    Harry is daar een piske =o
    Hopelijk gaan we hem samen zien eh, Heiligerd ^_^


    Let's do this poo

    oeh, i like it. wanneer komt de film eig uit :p


    -

    Ja, hij ziet er echt geweldig uit. Alleen er is een of andere scène met het nest en dooddoeners? Dat komt toch helemaal niet in het boek voor?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    I (L) HP!!!!
    Ik heb zo'n zin in de film!


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Ik heb al die boeken(nerd)
    Eigenlijk zijn die boeken best leuk maar bij de films laten ze soms teveel weg, tot en met harry potter en de vuurbeker zijn de films goed, die harry potter en de orde van de feniks vind ik maar slecht :X
    ze latn idd echt veeeeeeeeeel weg ;o . kvond de 5de ook maar slecht . hij zou veel beter zyn als ze minder zouden wweglaten O__o


    You're the house my heart searched for so long

    (...)

    Hoe kun je deel zes nu al gezien hebben? Die hebben ze toch nog helemaal niet uitgegeven?

    En ja, hij ziet er echt geweldig uit. Alleen er is een of andere scène met het nest en dooddoeners? Dat komt toch helemaal niet in het boek voor?

    Ja, ik heb ook een scene gezien die ik niet herkende uit het boek. Maar in de vuurbeker was er (als ik het me goed herinner) ook zo'n scene. En er werd hééél veel weggelaten --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Harry Potter !! Meuhh.

    hij komt uit in de zomer geloof ik


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Mega vett(cool)
    die wil ik ook in de bios zien


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Bij mij loopt het filmpje steeds vast! =O
    Staat dat filmpje ook op youtube, zo ja.
    Kan iemand me dan de link geven??


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Lijkt me een hele leuke film =) wel naaizooi dat ze het in 2 delen doen...


    BAM!

    ik mag niet kijken van mezelf xD
    peinig mezelf.... MAG NIET MAG NIET.. moet wachten tot hij uitkomt.. ga meteen als hij uitkomt al is het om 4 uur s'nachts naar de bios xD. I lovelovelove hp, maar eigelijk de boeken meer dan de films..
    Was wel echt echt echt superpissig toen hij uitgesteld werd..


    rawr! I'm a pirate

    hij komt in juli pas hier in de bios


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~