• Twee vriendinnen bleven bij mij slapen vannacht. En dat gebeurt nooit meer. Serieus.
    Ze hebben mijn nieuwe MP4 met touchscreen expres op de grond geflikkert en nu doet de helft van het scherm het niet meer. Ze dachten dat het wel een leuke grap zou zijn. =l En natuurlijk zit er geen garantie op het scherm. Het ding zelf doet het nog wel, maar toch. Hallo.. Je molt toch geen verjaardagscadeaus van een vriendin? =l

    Oh damn, ik ben nu echt pissig. Ik ga niet meer met ze praten. x:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmmm, daar geef ik je gelijk in!
    Geen idee wat voor nut het heeft om zoiets expres te laten vallen!
    Da's inderdaad niet grappig.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omg, zo gemeeeeen. :o
    Zoiets doe je toch niet. >-<
    En zeker niet bij een vriendin. --'

    hmm das best wel kut en gemeen, zeg ze dat ze het terug moeten betalen..


    rawr! I'm a pirate

    gt mss grof klinke maar:S-> Zijn dat vriendinnen? o_O als de myn dat zouden proberen (duivel)..nou dn weet ik niet wat ik zou doen want ze zouden zoiets nooit doen Xp

    Eis ze dat ze het op hun kosten kunnen herstellen:Y) het is tenslotte hun fout:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    hmm das best wel kut en gemeen, zeg ze dat ze het terug moeten betalen..


    Candycorekid.

    Dat is echt zo vreselijk gemeen >< ik had dat echt niet gepikt en had ze mn huis uit hebben gestuurd.


    I recycle my thoughts.

    Dat is echt zo vreselijk gemeen >< ik had dat echt niet gepikt en had ze mn huis uit hebben gestuurd.


    Ze wonen 25 km verderop. Dusja. En er rijden geen bussen door een wijziging =.= Ik ga straks gewoon naar mijn opa en oma ofzo. Dan kunnen ze hier alles gaan mollen wat ze willen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Ze wonen 25 km verderop. Dusja. En er rijden geen bussen door een wijziging =.= Ik ga straks gewoon naar mijn opa en oma ofzo. Dan kunnen ze hier alles gaan mollen wat ze willen.

    Beter had je ze laten lopen, payback tyme ^^
    Maar dit is geen humor meer hoor, echt. Bij mij is ook wel eens wat stukgevallen bij logeren ofzo, maar je gaat toch niet met spullen van een ander gooien :S


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Expres dan nog?
    Ohmygod. Zelfs ik doe zo'n dingen niet. Dat is erg, dude.


    Tanya is de beste.

    Gsus zo kinderachtig, ik zou ook echt pissed-off zijn!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    hmm das best wel kut en gemeen, zeg ze dat ze het terug moeten betalen..

    Dat dus.
    Ik zou niet meer gewoon tegen ze praten tot ze een nieuwe voor me kochten.


    Mew <3

    Goddamnit!
    Kan me herinneren dat een meisje eens met de mobiel van een vriendin gooide terwijl ze naar de wc was. Ik zei: Doe ff normaal? >.<'
    Om dat soort dingen word ik nijdig.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Dat dus.
    Ik zou niet meer gewoon tegen ze praten tot ze een nieuwe voor me kochten.

    Tegen hun ouders gezegd? Want heb zo'n idee dat je naar een nieuwe kan fluiten...


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Tegen hun ouders gezegd? Want heb zo'n idee dat je naar een nieuwe kan fluiten...


    Die ouders vinden het mijn eigen schuld. Ik moet maar beter op mijn spullen letten ¬¬


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    omg ! wat gemeeeen ! Ö
    laat ze het betalen !!
    && negeer ze de eerste weken ofzo !


    ' niks is wat het zijn moet '