• Hay :Y),
    Ik en mijn vriendin (Rosalie) vervelen ons altijd enorm op school. Dat is ook logisch natuurlijk als je mij bent. In ieder geval... het begon allemaal toen ik een keer MacDonalds ging eten. Wauw. Amazing. Ja, ik kreeg een Pucca-ding-stempel bij mijn happymeal. Die nam ik dus mee naar school (kijk er niet raar van op, ik breng van alles mee naar school), en iedereen wilde een stempel van mijn übergave Pucca.
    De dag erna gingen ik en Rosalie mijn Pucca bewerken. Ze zag er angstaanjagend uit! Iedereen viel van zijn stoel af toen we haar lieten zien!
    Een paar dagen later kwam Rosalie naar me toegewaggeld en liet haar Garu-stempel-ding zien die ze van haar zus had gejat omdat die naar de Mac was geweest!
    Natuurlijk kon hij niet onbewerkt achterblijven...

    Even later bij het saaie vak biologie besloten ik en Rosalie maar even met ze op de foto te gaan om die geweldige moment vast te leggen.
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=110067

    The end.


    Wie heeft er nog meer van die coole pucca-dingen van de mac? (krul)


    I recycle my thoughts.

    Die hebk gezien op je hyves xP en ik heb die niet ik heb van die onderuitdingenx_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik niet. Maar ik vind monsterpucca wel heel cool.


    rules don't stop me

    haha supper stoer:O

    jah zegt een ik bijna nooit egt bij de mac(behalve de flurries:O) maar laats nam een vriend van me wel zijn kapotte laptop mee naar school,..toen ding een andere jongen dr op springen:O
    egt erg,..en toen wilde iedereen die toetsjes hebben,..het leek wel zown uitverkoopbak uit die americaanse films:P
    maja bij ons neemt ook iedereen alles mee naar school,....ma wel blij verhaal vn die puccas:P

    haha supper stoer:O

    jah zegt een ik bijna nooit egt bij de mac(behalve de flurries:O) maar laats nam een vriend van me wel zijn kapotte laptop mee naar school,..toen ding een andere jongen dr op springen:O
    egt erg,..en toen wilde iedereen die toetsjes hebben,..het leek wel zown uitverkoopbak uit die americaanse films:P
    maja bij ons neemt ook iedereen alles mee naar school,....ma wel blij verhaal vn die puccas:P

    omg xD


    I recycle my thoughts.

    Muahaha, dat ding is satanisch.
    Ik heb ook zo'n Puccageval, twee zelfs. En daar komt ook een verhaal mee: we hadden er eentje in Enschede gevonden en we doopten die in water. Wat bleek? Het spul was geweldig goed geschikt als nepbloed. Dus wij dat over onze handen smeren en zo de trein binnenlopen. Geniaal gewoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Muahaha, dat ding is satanisch.
    Ik heb ook zo'n Puccageval, twee zelfs. En daar komt ook een verhaal mee: we hadden er eentje in Enschede gevonden en we doopten die in water. Wat bleek? Het spul was geweldig goed geschikt als nepbloed. Dus wij dat over onze handen smeren en zo de trein binnenlopen. Geniaal gewoon.

    Ah oh jezus :'D. Ik zal het onthouden van dat nepbloed. Misschien een goed excuus om de les uit te mogen : D!


    I recycle my thoughts.

    SUPER! hahaaa... ik hou van Pucca!


    Als je maar een ananas hebt..

    Muahaha, dat ding is satanisch.
    Ik heb ook zo'n Puccageval, twee zelfs. En daar komt ook een verhaal mee: we hadden er eentje in Enschede gevonden en we doopten die in water. Wat bleek? Het spul was geweldig goed geschikt als nepbloed. Dus wij dat over onze handen smeren en zo de trein binnenlopen. Geniaal gewoon.

    omg.. hoe verzin je het?! xd


    Als je maar een ananas hebt..

    Hahahaha. Hoe kom je erop. Wel leuk gemaakt én leuke bezigheid. (nerd)


    Tanya is de beste.

    Muhaha, droge bezigheid. x'D

    Ik heb dat niet.
    maar zei zijn wel sexxyXD


    /

    Ik slaap nog steeds onder een Pucca-dekbed. $:


    Can I crash into your life?

    x'D dat is zo melug!:Y) En ze zijn zo véél seaxyer!:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.