• Voa wie ben jij?!
    Op dit Moment 1-1 ;)

    Ik ben voa Duitsland :D

    Xx


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Maareh..
    Ik heb wel gesien dat die Turken in Berlijn net zo hard meefeesten, ook met Turkse vlaggen enze :$
    Dus dat vind ik wel vaag xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maareh..
    Ik heb wel gesien dat die Turken in Berlijn net zo hard meefeesten, ook met Turkse vlaggen enze :$
    Dus dat vind ik wel vaag xD

    De duitsers vonden Dat de turken ook goed hadden gespeeld dus ze zeiden ; 'petje af jullie hebbe ook goed gespeeld laten we samen feesten als jullie dat goed vinden'En de turken vonden dat dus goed.En in de krant stond ook ; dat de duitsers het wel gunnen voor turkije fzo .


    Pictures fade away, but memories are forever

    yeah!
    Go Duitsland! (yeah)
    I LOVE SCHWEINSTEIGER. (H).(H) (K)
    hihihi :$




    I like u Love him tooooo..<3333 Schweinieeeee.<3333


    *He's the one.

    Maareh..
    Ik heb wel gesien dat die Turken in Berlijn net zo hard meefeesten, ook met Turkse vlaggen enze :$
    Dus dat vind ik wel vaag xD

    De duitsers vonden Dat de turken ook goed hadden gespeeld dus ze zeiden ; 'petje af jullie hebbe ook goed gespeeld laten we samen feesten als jullie dat goed vinden'En de turken vonden dat dus goed.En in de krant stond ook ; dat de duitsers het wel gunnen voor turkije fzo .


    Jah, de turken zeiden: we hebben goed gedaan.. Bla Bla.. Maar de duitsers ook.
    En de duitsers zeiden dat juist andersom xD
    Dat de Turken het goed hebben gedaan.. Bla Bla.. Maar dat Duitscland het ook goed heeft gedaan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    duitsers
    en ze zen gewonne (A)


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    DUITSLAND HEEFT GEWONNEN :D

    xx