• A
    ls iedereen elkaar zou respecteren om zijn stijl or whatever zouden er ook geen kids gepest worden, nah in deze maatschappij is dat volgens mij onmogelijk...

    x


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    zoals je zegt; onmogelijk.
    Er zullen altijd wel mensen zijn die geen respect hebben voor iemands stijl or whatever.


    -

    Ik vin het dus echt achtrlijk da mensen ander mensen oordelen over hun uiterlijk.
    Maar ik ben da al gwn da mensen er heel anders kunne uitzien,, ik zit namelijk op een kunstschool :D


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ik vin het dus echt achtrlijk da mensen ander mensen oordelen over hun uiterlijk.
    Maar ik ben da al gwn da mensen er heel anders kunne uitzien,, ik zit namelijk op een kunstschool :D


    Cool, nah ik zit op een school waar iedereen mij niet mag aleen omdat ik er anders uit zie als hun XD


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    Ja. Maar er zullen altijd mensen zijn. Die andere niet kunnen respecteren hoe ze zijn. En er zullen er altjd zijn die eerder oorlog gaan voeren dan te praten met elkaar omdat ze denken dat het dat oplost.


    A. ikmisje.

    indeed,
    Overal zullen mensen wel gepest blijven worden, er zijn nog zo veel dingen aan iemands uiterlijk die niet worden geaccepteerd.


    I am an idiot, I move.

    Maar geef eerlijk toe, als er een meisje loopt en ze heeft een shirtje aan waar haar borsten half uit hangen, een super kort rokje waardoor je der kont bijna ziet dan reageren jullie daar ook niet al te normaal op. Dan zou je toch ook denken van, WTF sletterig dan . Ik bedoel, das toch waar. Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt... maar we kunnen er toch niks aan doen. En je moet maar zo denken, hoe wij over een meisje zouden denken die er zo bij liep.. zo zouden anderen ook op jou eer kijken, alleen loop jij er dan anders bij !

    Snap ^^


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>