• Hey,
    Ik zat laatst te denken over pudding.XD waarom noemt pudding pudding?? Waarom is een huppelkut een huppelkut?? Waarom is maandag maandag??

    Waarom is noemt Chocolade eigenlijk chocolade??
    Dat bedacht k me zo. Mensen noemen dingen raar vind ik. Waarom noemen mensen pudding geen Bewegende gelei en wel pudding??
    ik vind da freaky :PxDxDxD


    FireFlies Above My Head

    denkt gij altijd zo veel?


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Da's niet raar, dat het te maken met iets waar ik niet op kan komen.

    hoezo bewegende gelei? 'bewegend' en 'gelei' is ook bedacht door mensen!


    Als je maar een ananas hebt..

    denkt gij altijd zo veel?

    Nee hoor maar dan zie ik dingen en begin ik da iedere keer na elkaar te zeggen dan vindt je dat een raar woord. Zeg dan eens pudding heel erg vaak achterelkaar dan is da een vreemd woord vind ik toch!! xDxD


    FireFlies Above My Head

    hoezo bewegende gelei? 'bewegend' en 'gelei' is ook bedacht door mensen!

    Ja dat weet ik maar bewegende gelei is eigenlijk waaar want pudding beweegt en is van gelei gemaakt alléé sommige toch dus en waarom noemt men toch pudding??


    *hoofdpijn* *hoofdpijn*xDxD


    FireFlies Above My Head

    denk ik soms ook aan.


    -

    Da's niet raar, dat het te maken met iets waar ik niet op kan komen.

    Annelieeeeeeees(flower)
    Ik weet wat jij bedoeld, maar ik kan er ook niet opkomen. - voelt zich dom -


    Some people make the world special just by being in it

    soiets heb ik soms ook en dan ga ik denken van pudding waarom heet dat puding noemt iedereen het wel pudding of zeg alleen ik zon raar wordje


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Omdat die dingen van het Latijn/Grieks worden afgeleid?

    Zoals maandag komt van de Latijnse kalender af.


    rules don't stop me

    ooit zei een oermens tegen een ander oermens pudding over pudding, toen noemde de grieken het ook zo maar net iets anders, toen veranderde de romeinen die alles van de grieken jatten het ook zo maar net iets anders.. en toen vele jaren later noemde de nederlanders pudding afgeleid van het latijn pudding (zo heb ik het aan mijn neefjes uitgelegd XD heb eigelijk ook geen idee)


    rawr! I'm a pirate

    Soms - als het doostil is - ga ik nadenken over de meest vreemde dingen, zoals dus verklaringen van woorden, hoe subculturen ontstaan, waarom er geen donkerder kleur dan zwart is, of ik ooit zo goed zou kunnen denken om een toekomstig fylosoof te worden. Yeah.. that kind of shit dus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja. Soms denk ik ook ovr zo een dingen na. En begin ik helemaal fylosofisch te worden.


    A. ikmisje.

    Ja, Waarom pudding en niet...banaan! :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson