• ik mijn boekje was vergeten, dus gaf die leraar me maar een twee.
    Ik vind dat zó oneerlijk, want we moeten ook steeds kleine werkstukjes maken, dan heb ik 2 paginas vol en krijg ik een vijf. Iemand die een halve pagina schreef kreeg een 8.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ö Gemeen!
    Ik kreeg een 1,5 omdat... Ik geen zin had in leren. Muziek is belangrijker ö


    dat had ik ook xD !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Een vriend van me kreeg een vijf omdat zijn blad niet recht in de printer lag --"

    neee????

    Ik kreeg een 3, omdat ik een boom moest planten en dat niet boeiend vond om te leren :]
    Toen hebben ik & vriendin gewoon een gat gegraven, en die boom erin gezet. Toen 'ie ertegen aan ging leunen viel de boom om. Toen werd ie pissig.

    IK BEDOEL, WIE WIL NOU WETEN HOE JE EEN BOOM PLANT? :8


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    dat slaat nérgens op. :l


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    das egt gemeen:Y)


    love is dead and dead is love

    Wat flauw. ö

    (...)

    Ja zo'n leraar hebben wij dus ook, en op die leraar ben ik zo kwaad. We hadden een toets van 25 hoofdstukken en dan ook nog eens een topo :l
    Daar word je chagarijnig van.


    goh,ik heb na de vakantie een toets van nederlands van 3 hoofdstukken(dus dan moet ik 30 paragaven leren=60 blz. uit mijn kop leren >.<)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    (...)

    goh,ik heb na de vakantie een toets van nederlands van 3 hoofdstukken(dus dan moet ik 30 paragaven leren=60 blz. uit mijn kop leren >.<)

    Das ook lekker ja. ö. Moet je naar de teamleider gaan met een paar mensen van je klas, 5 ofzo. En dan gaan klagen over dat die leraar teveel stof opgeeft die je moet leren.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.