• Lekker bakkie O.O
    Jep jep de twins hebben geld te veel Tomboy was blijkbaar klaar met zijn Caddilac en Bill vond het weer eens tijd voor een nieuwe Audi.
    Ladies and Gentleman wat komt er bij mij op de tweede plaats bij mijn auto top 5 na de Ashton Martin? Indeed een Audi.
    Een fucking Audi R8 (als heeftie een beetje vage achterkant :8) en een Q7 die net op een familiecar lijkt.
    Serieus mensen je kan van ze vinden wat je wil maar smaak in auto: present (A)
    de bron + de gassies bij hun nieuwe auto: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2009/02/plopperdeploppe.html


    BAM!

    Wat hebben die twee uitgestoken met hun haren! [Njah, Bill toch]


    You'll never dream alone. <3

    nicee car`s


    Vampire Heart.

    hahahahah
    ahahahhaha
    ahhahahahhhahhahahahhaha
    ik heb net bills auto gestolen (zn haar ook)
    ahahhahahahahhahahahhaa


    I recycle my thoughts.

    Die auto's zijn idd mooi, maar Bill en Tom hadden ook wel wat meer tijd aan hun uiterlijk kunnen besteden x'D. Ik bedoel, kijk dat haar van Bill nou, en dat dingetje op Tom zijn kop x_x.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    *Krijgt kippevel*
    Hoe weet die site mijn bijnaam?


    Regenboogballen ruleren.

    wat moeten ze anders doen met hun geld ? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wat moeten ze anders doen met hun geld ? (:

    Aan mij geven (: Kan ik ook zo'n lompe frot op mijn hoofd zetten. *Doet Tomas na*


    Regenboogballen ruleren.

    het lijkt wel of Tom een hamburger op zijn kop heeft!o,0

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    het lijkt wel of Tom een hamburger op zijn kop heeft!o,0

    xX

    Vr als hij honger krijgt :Y)

    als ik ooit zoveel geld had zou ik er nooit zo mee lopen smijten hoor :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het lijkt wel of Tom een hamburger op zijn kop heeft!o,0

    xX

    vindt het meer op de muts van kabouter plop lijke hoor :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Kvind 't wel grappig!XD


    If music be the food of love, play on!

    So what? =3
    x.


    ok

    mijn basisschoolleraar uit groep 8 wil een Q7 xD en dankzij mij is hij TH fan geworden. Wacht maar tot hij hier achter komt xD.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..