• Ná, nu vroeg ik me af wie er allemaal naar Carnaval gaat/ is geweest, en hoe jullie je dan verkleed hebben, of waar je naartoe bent geweest^^

    So, speak up. ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nope, ik ga niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben alleen bij mijn stage carnaval gaan vieren. Toen ging ik met twee andere juffen als K3, maar verder doe ik al jaren niet meer aan carnaval.


    Think before you act.

    Ik ben alleen bij mijn stage carnaval gaan vieren. Toen ging ik met twee andere juffen als K3, maar verder doe ik al jaren niet meer aan carnaval.

    Lol K3 x'D Vreselijk gewoon x'D:'P
    (mijn mening)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja xD

    Zo heette de klassen waar ik stage loop. Dus leek ons dat wel orgineel. Twee staartjes en een rokje, vreselijk gewoon. Zeker bij mij xD


    Think before you act.

    ik gaa bijna nooit nr de carnaval is suppr saai bij ons!


    love is dead and dead is love

    Ja xD

    Zo heette de klassen waar ik stage loop. Dus leek ons dat wel orgineel. Twee staartjes en een rokje, vreselijk gewoon. Zeker bij mij xD

    Ná is wel lachen ^^
    En inderdaad als de klassen zo heetten is het gewoon perfect om zo te gaan ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vrijdag zijn de jongens van onze klas allemaal Casual gekomen. Dat was echt wooohooooow. Ze zagen er allemaal wel lekker uit, moet ik zeggen. ^^


    Tanya is de beste.

    Vrijdag zijn de jongens van onze klas allemaal Casual gekomen. Dat was echt wooohooooow. Ze zagen er allemaal wel lekker uit, moet ik zeggen. ^^

    Lol wat een jongens :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ga niet. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Lol wat een jongens :'P

    Hahaha. Het was echt lekker hoor. Maar normaal moesten de meisje in gala dingen komen. Maar niemand heeft het gedaan, bij de meisjes. ><


    Tanya is de beste.

    ik ga met Carnaval wel :]
    ik ga verkleed als twilight-vampier en als neon geval.
    ik ben naar een hele grote tent geweest die elk jaar bij ons in de stad staat, naar een café/kroeg, en heel gezellig naar 3 optochten,, en dalijk weer eentje :P


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)
    Hahaha. Het was echt lekker hoor. Maar normaal moesten de meisje in gala dingen komen. Maar niemand heeft het gedaan, bij de meisjes. ><

    Begrijp ik wel 'k zou nu ook niet meteen in gala kledij komen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ging gisteren, maar niet verkleed.
    En zaterdag heb ik carnavalsfuif van de scouts. En weet ik nog niet als wat ik ga. Maar het thema is TV dus zal ik in die stijl gaan. :')

    Ik ging gisteren, maar niet verkleed.
    En zaterdag heb ik carnavalsfuif van de scouts. En weet ik nog niet als wat ik ga. Maar het thema is TV dus zal ik in die stijl gaan. :')

    Ga als Zorro:Y)
    Dat was ik en mijn tweelingzus toen we 3,4 jaar oud waren. ^^ Mijn vader moest een outfit kopen, maar we waren nogal klein voor onze leeftijd, dus zag hij er niets anders op dan een zorrocape te kopen, een zorro hoed en geweren. ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Ga als Zorro:Y)
    Dat was ik en mijn tweelingzus toen we 3,4 jaar oud waren. ^^ Mijn vader moest een outfit kopen, maar we waren nogal klein voor onze leeftijd, dus zag hij er niets anders op dan een zorrocape te kopen, een zorro hoed en geweren. ^^

    Muhahaha, dat is nog eens een gedacht. Zorro komt bij mijn mogelijke lijstje. ;D