Clearasil werkt bij mij ook niet. Mijn tante die zelf in die sector zit, zei dat het enkel je huid uitdroogd, in sommige gevallen ook de talgklieren en dan krijg je ook geen puistjes meer. Maar bij de meesten lukt dat gwn niet omdat Clearasil eerder voor het 'gewone' huidtype is.
Ik heb zelf echt heel veel producten gebruikt, die niet werkten. En toen zei diezelfde tante dat Jafra wss zou helpen. Jafra heeft producten voor alle3 de huistypes; droge, 'normale' en vettige huid. De Jafraverkoper test met een apparaat op je gezicht welk type je hebt. En daarop gebaseerd kan hij/zij producten voorschrijven waarvan je een 'normale' huid krijgt, iets dat de puistjes tegen gaat en nog meer. Ze verkopen zelfs scrubapparaten en gezichtvriendelijke make-up.
Maar ik heb dus dat geprobeerd, OK het is niet in 123 weg, maar het is wel heel erg veel beter bij mij. Ik heb ondertussen een 'normaal' huidtype, behalve op me kin. Ik heb af en toe nog wel es een puistje, maar die zijn nooit erg. Het hoort ook bij de pubertijd.
Je kan ook nog altijd de pil vragen, dat helpt naar het schijnt ook.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury