• Hoj,
    Ik ben vorige week naar een waterpolo-wedstrijd van een vriendin van mij geweest. Ik moest best wel lang wachten voordat haar wedstrijd en het jongens team kwam een paar keer langslopen (ik zat op de tribune). Nou vindt een niet zo knappe jongen van dat team mij leuk. Hij heeft helemaal moeite gedaan om mij op hyves te vinden en ik vind hem qua karakter ook wel leuk. Heb wat met hem heen en weer gemaild en nu heb ik hem op msn en het klikt ook echt wel, maar zijn gezicht doet me denken aan dat van een jongen waar ik een gruwelijke hekel aan heb. Hij ziet er gewoon niet sympathiek uit, maar hij is wel heel aardig.
    Ben ik nou heel oppervlakkig om mijn twijfels te hebben over een verdere relatie? Want ik vind hem wel aardig, maar ik ken hem alleen via msn.
    Wat moet ik nou doen? Help mij!


    I clicked my heels and wished for you.

    Ga ervoor en kijk het aan?

    eerst eens in het echt contacten? :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hmm later is iedereen net zo oud en verrimpelt >< maar ik snap wel dat je nu een 'good looking' boy wilt <33
    Gwn houden als een vriend, en wie weet word het wat?


    Like everybody and trust no one.

    ga hem meeten.
    Dan zie je wel.
    Of neem met hem, maar zorg dat je altijd dronken ben als je hem ziet.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik zou het nog even laten rusten en het contact behouden. Misschien kan je oordeel over hem nu nog altijd veranderen. Mensen heb je meestal niet in 1 keer doorgrond, die analyse duurt vaak wat langer.


    No growth of the heart is ever a waste

    eerst eens in het echt contacten? :Y)

    Ja.. das ook belangrijk. In cyberspace kan iedereen zich anders voordoen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ga hem meeten.
    Dan zie je wel.
    Of neem met hem, maar zorg dat je altijd dronken ben als je hem ziet.. x'D

    Jaaa, dat ga ik doen!
    Nu is alles opgelost :D

    Maar serieus, ben ik nou heel oppervlakkig? :X Ik haat oppervlakkige mensen namelijk..


    I clicked my heels and wished for you.

    als jij hem leuk vind dan kun je het toch proberen !
    & het gaat toch niet alleen om het uiterlijk !
    als hij maar lief is !!


    ' niks is wat het zijn moet '

    als jij hem leuk vind dan kun je het toch proberen !
    & het gaat toch niet alleen om het uiterlijk !
    als hij maar lief is !!

    Ja, maar hij ziet er zo gemeen uit..

    @ Aurelia: ik heb hem in dat zwembad wel gezien, hoor. En het ging eerst via hyves, dus hij is wel echt.


    I clicked my heels and wished for you.

    Eerst eens echt met hem afspreken als het dan alsnog klikt wen je wel aan het gezicht!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ga hem meeten.
    Dan zie je wel.
    Of neem met hem, maar zorg dat je altijd dronken ben als je hem ziet.. x'D


    Muahha,
    Dat zou zo'n myn actie zijn

    Het Gaat toch meer om de inerlijk?
    ik bedoel maar, Wormen zijn ook Zulke lelijke beestjes,die je in 2'n kan hakken.Zitten heletijd onder de grond,Maar ze bijten niet
    (A)

    xox


    I'm locked away inside this grave