• Heey,
    zoals somige van jullie weten(of niet) heb ik mijn Enkelband gescheurt. Maar ik wilde even weten of dit normaal is;
    Die L.O leraares, wéét dat ik bij somige dingen niet mee mag doen met Lo, omdat ik makkelijk door mijn enkel('s) kan gaan. Dus woensdag(18-'02-'09) Het eerste uur, zei ze dat ik van een kast af moest, maar ik wilde niet. Dus ze ging push'en dat ik wél moest enzo. Dus ik deed dat dan maar om van d'r gezeik af te zijn, sprong ik daar af, ging ik door mijn enkel heen. (ik hoorde hem ook kraken) maar ze kwam niet vragen of het wel ging hoor! Néé ze ging gewoon verder met de L.O. les!>.< Maar ik kon daar de hele dag bijna niet op lopen, en dat deed ook als maar fucking veel pijn bij elke stap ik moest zetten. En ik moest toen ook als maar trap op en af!>.<(En ik had nog eens 7 uur ook!:S) dus wij gisteren naar de dokter. En mijn enkel trilde ook de hele tijd, kom ik daar zegt de dokter na een onderzoek; "Je Enkelband is gescheurt." Lekker dan..>.< En nu moet ik het 5 daggen omhooghouden, 3x perdag een UUR er een zak ijs op leggen, met zalf insmeren en Steunverband er om. En totale rust houden. Ik mag ook niet naar Carnaval, en ik moet maandag terug naar de dokter want dan gaat hij het intape! VOOR 4 WEKEN! En dan moet ik om de 7daggen terug om het opnieuw te laten intape en misschien om medicijnen(die ik gelukkig, nu nog niet hoef te slikken.) 4 weken ga ik er last van hebben! En ik moet misschien op Krukken lopen!>.< Ik haat L.O. nu dus echt officieel! Ik doe dus echt niet meer wat dat mens zegt hoor. Of ik moet het zelf vertrouwen. Dat doe ik NOOIT Meer! En het ergste is; Ze wist dat ik dat snel door mijn enkels kan gaan én dan nóg laat ze me dat doen! En ze kwam niet eens kijken of het wel ging!:S ze zei gewoon; 'volgende keer op 2 Benen landen!' Lekkere L.O docente dan heá!:S


    vinden jullie dít normaal? Of hebben jullie ook zo'n docent!?

    Bedankt voor de aandacht en om dit helemaal door te lezen!(flower)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik wist al dat L.o. leerkrachten totaal geen medelijden hebben, maar dat het zo erg is!! ö
    Dat is echt een schande --'


    You're a star in heaven.