• Ook al doe ik over 2 jaar pas examen, we moesen daar even over nadenken van onze mentor. Nou en toen kwam ik tot de conclusie, dat ik of. Psychologie of Rechten wil gaan studeren..^^

    Oke, weten jullie dat al?

    x3

    Nou nu het 27 december 2010 is denk ik er dus heel anders over. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 17:28 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    journalistiek of dans ofzo =) of iets met design.


    You really have no idea.

    Nee, daarom doe ik havo. Ben van vmbo naar havo gegaan. Misschien doe ik na havo wel vwo als ik het nog niet weet.
    -grinnik-


    No growth of the heart is ever a waste

    Psychologie. Ik wil psycholoog of parapsycholoog worden =D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee, daarom doe ik havo. Ben van vmbo naar havo gegaan. Misschien doe ik na havo wel vwo als ik het nog niet weet.
    -grinnik-

    Ja dat kan ook..^^ Gheghe maar ik vond, nu ik in de 4de zit dat ik maar es moest nadenken over wat ik wil worden.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wist het ook niet, ook niet in mijn examenjaar. Toen heb ik maar een opleiding uit een boekje geprikt, dat is dus apothekersassistente geworden. Leuk hoor, met al die medicijnen, is wel goede vooropleiding x]
    Want ik wil misschien psycholoog voor dove mensen worden.


    Your make-up is terrible

    Fotografie lijkt mij erg, leuk. Rechten, is moeilijk maar dat is wel een uitdaging voor mij. Schrijven zou ik ook wel wat mee willen doen, maar ik hoef niet beroemd te worden. Verder, lijkt iets doen met mensen mij ook erg leuk. (=

    Fotografie lijkt mij erg, leuk. Rechten, is moeilijk maar dat is wel een uitdaging voor mij. Schrijven zou ik ook wel wat mee willen doen, maar ik hoef niet beroemd te worden. Verder, lijkt iets doen met mensen mij ook erg leuk. (=

    Ja indeeed Rechten moet veel zijn, maar als je het leuk vind.. dan valt dat ook wel weer mee i think


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil in een uitgeverij werken.
    Literatuur studeren. ^^

    Ik wil in een uitgeverij werken.
    Literatuur studeren. ^^

    Gheghe, als ik eens een boek wil schrijven kan ik dus bij jou terecht.**


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja indeeed Rechten moet veel zijn, maar als je het leuk vind.. dan valt dat ook wel weer mee i think

    Ja. Ik heb eens gekeken en ernaar door gevraagt, Djezus. ¬¬ je bent ontiegelijk lang aan het werken, en het is zwaar. ik mag maybe is een keer mee doen en kijken.

    Ik ga theaterwetenschappen studeren aan de kleinkunst academie in Antwerpen:Y)


    rules don't stop me

    Ik weet het nog niet wat ik wil worden. Ik heb nog meer dan 2 jaar tijd dusja...


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wil ofwel journalistiek ofwel ook psychologie gaan studeren. Maar ach, ik zit nogmaar in het eerste jaar dusjha =D

    Nog steeds niet.
    En daarom moet ik volgens mijn opa met de militaire proef meedoen zodat ik in het leger kan ><


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nog steeds niet.
    En daarom moet ik volgens mijn opa met de militaire proef meedoen zodat ik in het leger kan ><

    Sexy toch.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.