• Je bent toch niet overgevoelig als je jankt bij films? En boeken, dan ben je toch neit overgevoelig?

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Waarom zou je dan overgevoelig zijn? Er zijn zoveel mensen die dat hebben. Alleen durven ze het nooit toe te geven ¬¬


    Bored.

    hmm, als dat zo is heb ik er last van. (:

    Whoehoe ik ben overgevoelig. x_x


    We can only learn to love by loving.

    nou sommige mensen vinden het overgevoelig,


    Dus Char je bent neit overgevoelig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    I mijn ogen ben je overgevoelig als je voor het minst begint te huilen, bijvoorbeeld als je een klein tikje van iemand hebt gekregen ofsoo.

    Dan ben ik ook overgevoelig. ;D

    I mijn ogen ben je overgevoelig als je voor het minst begint te huilen, bijvoorbeeld als je een klein tikje van iemand hebt gekregen ofsoo.

    Hm, dat ken ik,[/zusjes]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Hm, dat ken ik,[/zusjes]


    Dan zijn jous zusjes en de mijne hetzelfde, niert dat dat ertoe doet ofso :U)

    Ik huil vrij snel bij films.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee. Helemaal niet.
    Beter overgevoelig dan gevoelloos ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Waarom zou dat?
    Natuurlijk niet.


    Can I crash into your life?

    Nee.

    ik huil altijd bij films en boeken x)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik vind niet dat je overgevoelig bent als je moet huilen bij films en boeken maar ik ben volgens mij wel overgevoelig want ik moet zelfs huien bij sommige tv serie' s,bevoorbeed toen ik ziek was was er niks op tv dus keek ik maar naar animal planet en daar was er zo hondje die op sterven na dood was(is nu genezen)en die was egt zo erg mishandeld dat als hij 10 minuten later was gebracht hij dood was gegaan en dat ws egt zielig dus met dat soort dingen heb ik wel tranen in mijn ogen >.<

    xx


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    nee


    I'm a princess !