• Nééh, ik zoek geen aandacht! Ik wil gewoon mijn hart luchten. En kan je er niet tegen, fuck off dan gewoon, and leave me alone! Zonder commentaar te leveren en ga gewoon met je eigen leven verder. [/Even terzijde]

    Mijn vriendin heeft me dus fucking hard bedrogen. Ik had dus een jongen, waar ik gevoelens voor had. En hij voor mij. En die jongen was dus de beste vriend van mijn vriendin. Zegt zij dat ze het niet erg vind en het leuk voor mij vind. Na een tijdje kwamen er problemen en hoorde ik dingen van hem via anderen. En hij dingen van mij, ook via anderen. Vandaag heb ik dus vernomen dat een van mijn beste vriendinnen die anderen heeft opgedragen het tegen Sam* te zeggen. Ze heeft ze verplicht, en deden alles voor haar, omdat ze met hen 'flirtte' enzo. Man, ik ben hier aan het flippen, niet te doen. Ik kan haar slaan, haar uitschelden, haar ... Man, ik kan er niet meer tegen. Het enige wat ik nu vraag is rust en nu zit ze me de hele tijd te bellen en berichten te sturen dat ik moet opnemen en dat het haar spijt. Mijn gsm ligt ondertussen al af, maar om de minuut gaat de gewone telefoon. En Sam is ook al de hele tijd aan het irritant doen. Het wordt me echt allemaal een beetje teveel.
    Snap je iets niet, vraag het gerust.
    Ik zoek geen medelijden, misschien alleen wat hulp.
    Ik hoef geen commentaar op mijn leven, of dat ik aandacht zou vragen.
    Danku


    Walkin' in line.

    dat is best wel..


    kut..

    x

    Ik vind toch dat je na dat je wat af ben gekoeld je mobiel enzo moet opnemen, luister gewoon wat ze te zeggen heeft & dan verder beslissen ><


    Life Is A Bitch..<3

    -> Relatie.

    Ik vind toch dat je na dat je wat af ben gekoeld je mobiel enzo moet opnemen, luister gewoon wat ze te zeggen heeft & dan verder beslissen ><

    Ik kan er voor de moment echt niet bij waarom ze het heeft gedaan. En ik moet haar echt niet horen.


    Walkin' in line.

    -> Relatie.

    Sorry. Had geen idee waar het moest.


    Walkin' in line.

    Nou, is wel een vette naaistreek van je vriendin maar je moet haar laten praten. Ik zeg niet dat je het haar moet vergeten maar laat het haar uitleggen.


    Innocence.

    Nou, is wel een vette naaistreek van je vriendin maar je moet haar laten praten. Ik zeg niet dat je het haar moet vergeten maar laat het haar uitleggen.

    Wat valt er uit te leggen?


    Walkin' in line.

    egt een cut van die vrindin


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    Wat valt er uit te leggen?

    Mss. Waarom ze dat gedaan heeft??


    Innocence.

    Aan de ene kant vind ik dat je gewoon nú je telefoon moet opnemen, omdat je -ja hoe zeg je dat...- zeg maar helemaal overstuur bent en meestal kan je dan wel alles zeggen wat je wilt en hoe je je op dit moment voelt. Want ik vind het wel erg lullig van haar dat ze zo iets flikt. En dan zou ze ook nog zogenaamd je vriendin zijn. Dus mijn 'advies' is; zeg haar gewoon wat je te zeggen hebt en laat haar ook haar verhaal doen en dan kun je zelf beslissen of je nog met haar om wilt gaan of niet enz.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    (...)
    Mss. Waarom ze dat gedaan heeft??

    Is daar een reden voor? Ja, hij was haar beste vriend. Like niet dat ik tussen hen ging in staan. En moest ze het erg vinden, mocht ze dat ook gewoon recht in mijn gezicht zeggen, ik ging er tegen kunnen.


    Walkin' in line.

    Aan de ene kant vind ik dat je gewoon nú je telefoon moet opnemen, omdat je -ja hoe zeg je dat...- zeg maar helemaal overstuur bent en meestal kan je dan wel alles zeggen wat je wilt en hoe je je op dit moment voelt. Want ik vind het wel erg lullig van haar dat ze zo iets flikt. En dan zou ze ook nog zogenaamd je vriendin zijn. Dus mijn 'advies' is; zeg haar gewoon wat je te zeggen hebt en laat haar ook haar verhaal doen en dan kun je zelf beslissen of je nog met haar om wilt gaan of niet enz.

    Ik zie haar echt doodgraag, ze betekend alles voor me. Maar op dit moment moet ik echt niets meer met haar te maken hebben. En als ik haar stem hoor ga ik door het lint. Ik meen het. Dus dat is niet zo een goed idee vrees ik. Toch bedankt


    Walkin' in line.

    Koel eerst wat af, dan zie je dingen waarschijnlijk een stuk beter. Maar ik denk wel dat je haar op gegeven moment moet laten praten. Misschien heeft ze er een goede reden voor? Ik weet niet.
    Sterkte iig!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Is daar een reden voor? Ja, hij was haar beste vriend. Like niet dat ik tussen hen ging in staan. En moest ze het erg vinden, mocht ze dat ook gewoon recht in mijn gezicht zeggen, ik ging er tegen kunnen.

    Dude, je moet me niet meteen aanvallen. Voor alles, of toch voor bijna alles is een reden. Sjeezus, ik wil ook alleen maar helpen. --'


    Innocence.

    (...)
    Dude, je moet me niet meteen aanvallen. Voor alles, of toch voor bijna alles is een reden. Sjeezus, ik wil ook alleen maar helpen. --'

    Dat weet ik. En het was niet mijn bedoeling om zo over te komen...


    Walkin' in line.