• Heey,
    vandaag had ik muziek. Nu denk je vast; 'So what? Wat boeid dat ons?" Niks maar, mijn docent zei: "Muziek van Mozart is tijdloos." En ik zei; "Niet alleen Mozart is tijdloos, want ook die liedjes van Sinterklaas zijn tijdloos." En die docent zei dat ik ongelijk had!>'< Maar ik bedoel, die liedjes zijn er al een hele tijd (het is in het Oud Nederlands heá)) En ze zullen ook niet zo één, twee, drie verdwijnen. Maar wat vinden jullie? Heb ik gelijk of mijn docent Muziek? En hebben jullie ook zo'n docent die alles 'beter' weet?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind dat jij gelijk hebt zoals ik het nu hoor. x'D
    Keiveel leerkrachten denken altijd alles beter te weten. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jij hebt gwn gelijk.
    Wij hebben veel docenten die denken dat ze alles beter weten. Dan zeg je dat die gene iets fout spelt ofsow en dan mag je de gang op. :S


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    je hebt eht wel gelijk. ik wordt er gek van eh leerarend enken altijd alles beter te weten omdat ze ouder xzijn dan ons --'

    Jij hebt gelijk...
    k vind eigenlijk alle muziek wel tijdloos.
    want... iedereen luisterd toch wat diegene leuk vind, dus dat is allemaal verschillende muziek nd shit. maar je hebt echt wel gelijk


    The economy is suffering, let it DIE!

    Jij hebt gelijk...
    k vind eigenlijk alle muziek wel tijdloos.
    want... iedereen luisterd toch wat diegene leuk vind, dus dat is allemaal verschillende muziek nd shit. maar je hebt echt wel gelijk

    thanks! en ja jij hebt ook wel groot gelijk, maarja, ik was gewoon zo koppig(ik haat klassiek) En niet alleen Mozart is zó geweldig hoor!>.<

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind dat je gelijk hebt.
    Mijn leraar muziek vond rap en metal (death metal, vooral die kant) geen echte muziek. Dodelijk irritant, hij wilde elke les erover discussiëren en aan het eind moest hij altijd gelijk hebben >_<


    I am an idiot, I move.

    Ik vind dat je gelijk hebt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jij hebt gelijk, die liedjes zullen er altijd zijn.


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat je gelijk hebt. En ik vind het wel leuk dat ze er nog altijd zijn. :'D

    Leerkrachten hebben nooit gelijk! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind dat je gelijk hebt, die liedjes zijn er idd al heel lang en ze zullen er ook nog heel lang zijn.
    En ja ik heb ook docenten die denken dat ze alles beter weten -.-


    For once I want to be the car crash.

    jij hebt gelijk


    I need you , like a heart beat,

    Jij hebt gelijk. Omg, er zijn echt zo kei veel leerkrachten die altijd alles beter weten. Vorig jaar, tijdens de wiskunde les zei ik dat de juf iets fout opschreef, legde ik het uit, zij begon te disscusiëren. Mijn beste vriend zei dan ook dat het juist was. Toen moesten we ons werk verbeteren. Omdat ik gewoon wist dat ik het juist had liet ik het staan, maar toen moesten we schriften wisselen en verbeteren. Doorstreept dat kind dat en de volgende dag staat er door dat streepje een rood streepje. 'Wel juist'. Precies of ik het eerst fout had. En vanaf die dag. En dat ga ik niet vertellen wat dat is veel te lang --'.


    Only losers can act the way you do

    Je hebt gelijk. Dat van mozart kan dan wel tijdloos zijn, maar elk kind kent sinterklaas en zijn liedjes. En kwa liedjes staat Sinterklaas hoger dan Mozart. Want iedereen kent wel een liedje wat met Sinterklaas te maken heeft en niet iedereen weet een liedje van Mozart :Y)


    ~

    je hebt gelijk ik bedoel mosart is niet egt tijdlooos wie luisterd er nu bog naar niet zo veel mense en die sinterklaas liedejes woorden door(bijna)iedereen gezongen.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;