• heey,

    het zit dus zo.
    ik heb sinds pas een super goede vriend,
    Het leek erop dta we nog eens wat kregen met elkaar.Tot mense begonne te zeggen dta hij en player was en gewoon ieder meisje zoende.Dat gaf mij een slecht gevoel.Ik dacht zelf dat hij met zijn beste vriendin verkering had. Het si dus allemaal slcht afgelopen.Ik ehb gezegt dta ik alleen nog vrienden wil blijven. Maar nu moet hij em niet meer.Krijg ik 2 dagen later te horen dat hij sinds zijn laatste relatie dat playerigee niet meer doet voor mij. Maar nu ehb ik er verschrikkelijk spijt van . :'[
    Plzz help .

    Een verdrietig meisje

    Hmm, probeer hem te contacteren en leg uit waarom je enkel vrienden wou blijven.


    -

    Probeer met hem terug in conctact te komen, als is het via MSN of GSm ofzoo. Zeg hem dat je gehoord hebt dat hijz o playde en dat je daarom alleen vrienden wou blijven.

    ik heb dat allemaal uitgelegt maar hij gelooft me niet

    Leg het hem uit ¬¬'


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Leg het hem uit, probeer met hem te praten. Het best van al nog in real life. Blijf niet aan zijn hoofd zagen, laat hem doen. Zend af en toe een berichtje of zeg af en toe wat, zodat hij wat ruimte krijgt, maar jou niet vergeet. Of probeer het gewoon zo rap mogelijk uit te praten of het hem duidelijk te maken hoe het zat. Het beste persoonlijk (en niet via sms, e-mail,...), maar die keuze hangt natuurlijk van jou af.


    Walkin' in line.

    ik heb dat allemaal uitgelegt maar hij gelooft me niet

    hij wilt gewoon koppig doen :Y). Probeer gewoon eens met hem te praten (?) Ik heb zelf zoiets nog niet meegemaakt ..


    -

    Je zult toch op de een of andere manier eens goed met hem daar over moeten praten.. Over hoe het allemaal gelopen is en dat jij je onzeker voelde. Door wat andere mensen over hem zeiden.


    ~

    wacht effe, vind hij jou nou leuk of niet? =/ [/slome bui vandaag]
    zoja, doe gewoon iets liefs waaruit je laat blijken dat je niet wilde dat het zo zou lopen, met alleen excuses kom je er niet denk ik


    Mew <3

    als hy je niet geloven wil kan je dr niks aan doen.. hij moet achter jou aan lopen jij niet achter hem..
    ookal is dat moeilyk..
    je hebt geprobeerd het uit te leggen meer kan je niet doen..


    Listen to your heart<33

    OH god ik heb eigelijk het tegen overgestelde mijn vriendje krijgt niet door dat het uit is egt vervelend

    Was het lang en breed al een dag uit smst ie me nog met hoe van je lieverd.

    maar to the point

    ik zou gewoon zegen dat het je spijt en als hij dan dom gaat doen moet je zo maar denken wat een ontzettende oen. (dat is voor mijn doen heel zacht uit gedrukt) maar ik zou hem maar achter jou aan laten lopen :P I rock He Suck moet je maar denken

    hoop dat het een beetje helpt

    XX


    Love sheds light one the darkest of times

    Goed met hem praten, & zeggen dat het je heel erg spijt. En dan hem zoenen ;'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    gaa met hem praten


    love is dead and dead is love

    Kzout niet weten maar igg ga met hem praten ! ik weet hoe een jongen zig dan voelt
    want ik ben een jongen ^.o
    logisch
    maar een jongen praat graag dus doe dat
    en veel succes!


    Resistance from the final ones wil let you al suffer

    Ga eens echt met hem praten. En dan niet via sms of e-mail fzo. Vertel hem over hoe jij je voelde. Dan zal hij het misschien ook wel begrijpen. Jullie moeten er gewoon eens rustig over praten..


    Listen to what we're not saying..

    Hm...ik denk dat je het eerst aan hem had moeten vragen voordat je je conclusie trok. Dat hij z'n playergedrag voor jou weg deed betekend al heel wat. Ik denk dat je naar hem toe moet gaan en met hem gaan praten,ookal is dat nu heel moeilijk. Verwacht niet van hem dat hij 'blij' zou zijn om je te zien,want misschien heb je hem hiermee wel pijn gedaan. Praten is toch de beste optie. Het komt vast wel goed als jullie samen rustig gaan praten :]
    Succes!


    People who are meant to be together always find each other in the end.