• Hebben jullie ook gescheiden ouders??

    of heeft een van jouw ouders iets uitgehaald waardoor je niet meer bij ze leeft (of andersom :P)

    Mijn vader bedroog mijn moeder met een vrouw die 7 jaar jonger is, hij vertelde mij en mijn broer dat mijn moeder vreemd ging en daarom waren wij in het begin heel boos op haar. Mijn moeder was op dit moment ziek maar haar ziekte was te moeilijk om aan mij en mijn broer uit te leggen (hoe leg je, je 9 jarige kind even in 2 seconden uit dat hun vader vreemd gaat met een jonge del en dat je zelf een beetje depressief bent omdat je snel een ander huis moet vinden en voor alle rechtelijke gekloot moet zorgen). Voor dat mijn moeder uit huis was woonde mijn vader zijn vriendin al bij ons in huis. Sinds toen wisten mijn broer en ik het maar het oordeel van de rechter was al geweest en mijn moeder en vader hadden gezamenlijke gezag.

    Nu is mijn broer alleen bij mijn moeder wonend en ik nog steeds bij beide (tot mijn spijt :(), Wel heb ik mijn vader vergeven. Maar mijn stiefmoeder zal ik nooit aankijken.

    Wat is jullie verhaal ??? ^^ (K) -xxx-


    You can never wear to much black

    Mijn vader had de laatste jaren van hun huwelijk een vriendin. En mijn moeder kwam erachter en dusja, toen gingen ze scheiden in 2001. Ik heb momenten dat ik wou dat we gewoon weer met z'n allen samenwonen, maar die droom blijft (: Mijn vaders vriendin is vreselijk, en de vrienden die mn moeder meeneemt zijn ook erg.


    -

    Mijn ouders zijn gescheiden.
    Na heel wat problemen.
    ik kan mijn stiefmoeder niet accerpteren. en als ik hem dat vertel dan word hij zot. ik ben niet van plan met haar te leven.
    Ik haat het, als ik bij men vader ben.
    als ik bij mn mama ben, heb ik geen problemen. want zij heeft ng geen nieuwe vriend.

    Toen ze nog getrouw waren was het verschrikkelijk, ze waren alkaar egt aan het vermoorden toen ik in hun kamer liep. ik ben rap terug in men bed gaan liggen. 5 minuten later was de politie der. ik heb ng nooit zoveel bang gehad.


    Your Butt is Mine!

    Mijn ouders zijn al 10 jaar gescheiden. Mijn vader is depressief en kon dus nooit zijn handen thuis houden. Plus dat hij een alcohol probleem had en zat te dreigen om ons af te maken. Dus toen zijn we uit huis gevlucht en we kwamen er achter dat mijn vader al een tijd ging met de moeder van mijn beste vriend. Die zo opeens mijn stiefbroer werd. Maar ja :Y)


    ~

    Ik heb geen vader meer.


    Ik ook niet.


    -

    Myn ouders zyn al 8 jaar gescheiden , ik heb ondertussen 26 stiefmoeders gehad , en géén stiefvader(s).


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Mijne zijn by elkaar.


    Vampire Heart.

    Mijn ouders zijn nog bij elkaar.

    Mijn ouders zijn 14 Juli 23 jaar getrouwd. dus ze zijn nog bij elkaar;d

    mijn moeder en vader zijn gescheiden, men vader woont in Zeeland.

    Mijn ouders zijn ook gescheiden.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ouders gescheiden toen ik 1 was. ofzo. En ik heb nooit contact met mijn moeder gehad. Als mensen mij irl vragen waarom ik alleen bij mijn vader woon zeg ik dat ze dood is. Maar om eerlijk te zijn weet ik het niet zeker.
    En ik wordt binnenkort waarschijnlijk uit huis geplaatst.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn ouders zijn nog bij elkaar :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Gelukkig zijn mijn ouders nog bij elkaar. Heel veel vrienden van me hebben gescheiden ouders en ik zie bij hen wat voor gezeur dat met zich meebrengt. Dus ik ben er heel blij mee dat de mijne nog samen zijn =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nope

    maar volgens mij blijven mn ouders alleen bij elkaar voor ons..
    ze roepen dag in dag uit, hoe zat ze elkaar zijn :[


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ja, en nee, wij hebben een co-ouderschap.


    Life is hard and then we die