• Hebben jullie ook gescheiden ouders??

    of heeft een van jouw ouders iets uitgehaald waardoor je niet meer bij ze leeft (of andersom :P)

    Mijn vader bedroog mijn moeder met een vrouw die 7 jaar jonger is, hij vertelde mij en mijn broer dat mijn moeder vreemd ging en daarom waren wij in het begin heel boos op haar. Mijn moeder was op dit moment ziek maar haar ziekte was te moeilijk om aan mij en mijn broer uit te leggen (hoe leg je, je 9 jarige kind even in 2 seconden uit dat hun vader vreemd gaat met een jonge del en dat je zelf een beetje depressief bent omdat je snel een ander huis moet vinden en voor alle rechtelijke gekloot moet zorgen). Voor dat mijn moeder uit huis was woonde mijn vader zijn vriendin al bij ons in huis. Sinds toen wisten mijn broer en ik het maar het oordeel van de rechter was al geweest en mijn moeder en vader hadden gezamenlijke gezag.

    Nu is mijn broer alleen bij mijn moeder wonend en ik nog steeds bij beide (tot mijn spijt :(), Wel heb ik mijn vader vergeven. Maar mijn stiefmoeder zal ik nooit aankijken.

    Wat is jullie verhaal ??? ^^ (K) -xxx-


    You can never wear to much black

    Ik heb geen vader meer.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Mijne zijn gelukkig nog bij elkaar. Maar dit zelfde gezeik had een vriendin van mij ook.


    I am an idiot, I move.

    Gelukkig zijn mijn ouders nog bij elkaar. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb geen vader meer.


    Wouw geen vader meer door geen contact of omdat hij is overleden??? (als ik zo vrij mag zijn om te vragen natuurlijk :$)


    You can never wear to much black

    (...)

    Wouw geen vader meer door geen contact of omdat hij is overleden??? (als ik zo vrij mag zijn om te vragen natuurlijk :$)

    Dood.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Mijn ouders zijn gescheiden.
    & nu ben ik alergies voor stiefgevallen :]


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    mijn ouders zijn gescheiden.
    door deweeks ben ik bij mn moeder en om het weekend bij mn vader.

    (...)
    Dood.


    Oe wat lijkt me dat erg voor je, ik weet niet hoe het voelt maar ik vindt het echt heel erg :$


    You can never wear to much black

    Mijn ouders zijn gescheiden.
    & nu ben ik alergies voor stiefgevallen :]


    Ik ook >.< Ik heb al 3 stiefvaders gehad en 2 stiefmoeders (jammer genoeg kwam de eerste 3x terug en is er nu nog steeds)


    You can never wear to much black

    (...)

    Oe wat lijkt me dat erg voor je, ik weet niet hoe het voelt maar ik vindt het echt heel erg :$

    Ik hoef niet iemands anders medelijden, want dat helpt niks. Maar toch bedankt.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Mijn ouders zijn al gescheiden sinds ik 2 jaar was. Ik weet dus niet beter ofzo.


    Tanya is de beste.

    Ouders gescheiden vanaf mijn 7e. Mijn vader was vaak voor een maand of langer weg voor zijn werk naar 't buitenland dus eigenlijk kon je de bui al zien aankomen.
    En ja, er zijn veel momenten gehad waarin ik wenste dat ik een fatsoenlijk gezin had.


    No growth of the heart is ever a waste

    mijn ouders wonen nog bij elkaar. (:


    AAP

    Toen ik 10 was begon m'n moeder op een ochtend gewoon helemaal door te flippen (en echt dan). Ze heeft toen heel de ontbijttafel over m'n vader heen gegooit en alle borden en tassen etc waren allemaal kapot enzo. Ik & m'n broer waren natuurlijk megabang nsoo. M'n vader heeft toen de zus van m'n moeder gebelt omdat hij m'n moeder niet onder controle kreeg. Die is toen heel snel gekomen. Wij moesten dan naar buiten gaan omdat we het allemaal niet mochten horen. We hadden toen nog een hele grote tuin en we zijn helemaal tot achterin de tuin gelopen. Daar konden we hun nog horen schreeuwen. M'n moeder heeft dan ook proberen weglopen om zelfmoord te plegen dus had m'n vader alle deuren op slot gedaan zodat ze niet meer weg kon. Ze is toch door het raam geklommen en naar de vaart gelopen. M'n pa is erachter gegaan om haar tegen te houden. M'n broer en ik waren doodsbang. Even later is toen de dokter gekomen en die vertelde toen dat m'n moeder depressief was en naar een psychiatrische instelling zou moeten gaan. Diezelfde avond is ze nog moeten vertrekken. M'n vader heeft haar toen nog gebelt en had ons laten meeluisteren. Ze begon toen te dreigen om zelfmoord te plegen en m'n broer & mij mee te nemen in de dood. Dat was best wel eng hoor! :O
    We bezoekten haar veel, maar m'n moeder begon toen alles op m'n pa te steken, dat het allemaal zijn schuld was. Het werd m'n vader te veel en nu zijn ze al 2 jaar lang gescheiden ..


    I'll need a little more luck than a little bit.

    mijn ouders wonen bij elkaar..... dus ik woon bij ze allebij..:Y)(zijn niet gescheiden..)