• Hello peepz ;3
    Nou, ik heb dus een probleem. Ik mag totdat ik vijftien ben nog niet alleen naar een concert/festival en dus moet er altijd één van mijn ouders mee. En dát is het probleem. Ik wil dus naar GroezRock maar mijn moeder ziet het niet zitten om mee naar 'die schreeuwers' te gaan kijken. En ik mag nog niet alleen. Maar ik wil er écht graag naartoe. Heeft iemand soms tips om ze over te halen? Ik heb wel een vriend die achttien is en graag zo'n 'schreeuwers' zoals mijn moeder ze noemt hoort maar die wil waarschijnlijk niet mee. Iemand tips?
    <3

    En dit is echt slecht we gaan offtopic en ik spam het topic.
    -geeft zichzelf waarschuwing-

    Wees verstanding en neem een ouder mee. Like met het pitten ben je anders dood ofzo. Ik weet het, ouders bij een concert zijn helemaal niet leuk. Ik ben 16 en mag ook nog niet alleen, ofzo. ><
    Alhoewel, ik ben mijn moeder aan het overtuigen om alleen naar Rock Werchter te mogen. Al zegt ze alleen maar 'ja' omdat ze weet dat ik het toch niet kan betalen. ><

    Zeg dat je met iemand ouder gaat?
    of zeg dat jou ouders je moeten vertrouwen, en dat ze er dus op moeten vertrouwen dat je niet zo dom bent om met een pedo ore something iemand mee te gaan ;]


    don't Worry...Be gay.

    Wees verstanding en neem een ouder mee. Like met het pitten ben je anders dood ofzo. Ik weet het, ouders bij een concert zijn helemaal niet leuk. Ik ben 16 en mag ook nog niet alleen, ofzo. ><
    Alhoewel, ik ben mijn moeder aan het overtuigen om alleen naar Rock Werchter te mogen. Al zegt ze alleen maar 'ja' omdat ze weet dat ik het toch niet kan betalen. ><

    het is idd, wel verstandig.. ik denk dat niemand van 12 in z'n eentje mag, en anders heb je tóch niemand om mee te nemen en dan voel je je daar zo eenzaam want iedereen praat daar met elkaar enzo, dus...(en je word met de auto gebracht!;))

    of.........word gewoon dronken zodat je neervalt ofzo, dan kun je toch niet meer tussen het pitten zitten want dan word je afgevoerd.. okee, eerst leek dit plan goed alleen daarna bleek niet echt. -_-"


    Als je maar een ananas hebt..

    Zeg dat je met iemand ouder gaat?
    of zeg dat jou ouders je moeten vertrouwen, en dat ze er dus op moeten vertrouwen dat je niet zo dom bent om met een pedo ore something iemand mee te gaan ;]

    nee, maar het kan om meerdere redenen gevaarlijk zijn. en ouders zijn gewoon koppig.


    Als je maar een ananas hebt..

    Sneak gewoon weg.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    ouders van vriendinnen overhalen ohja en je vriendinnen natuurlijk ook overhalen..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik mocht op me 14e verjaardag naar een concert ^^
    en ben dan ook alleen naar tmfawards ggn,, aleja met een vriendin.
    En naar Werchter Boutique ^^


    Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;

    ö ik wil ook naar groezrock :(
    en kmag ook nie en bn 16 é ohja ik mag wel maar dan moet er iemand mee, omdat ik niet alleen mag, en die shiit, dus ik zou u zo in real moete kenne é dan zouk drect met u me gaan!
    <3 ik wil zo graag gaan e
    en mijn vriende zijn just etzelfde , die luistr nie naar da soort muziek, en mijn nicht is een seutje en mag nog veel minder dan ik


    Gilles (ll)

    (...)
    Dunno, als ze zoiets hebben van:
    " Jaaaa jou zullen we wel ff pakken ja bitch" dan ben je de lul. Maarja dat merk je wel van tevoren.

    [ik zou geen tokio hotel vest aandoen, die hebben altijd die shit over zich heen. Zelf bij paramore]
    Was daar 1 kind :'D Met een TOKIO HOTEL vest :'DDD
    Gingen ze expres een pit bouwen om dat meisje. Volgens mij had ze nog wat gebroken ook O.o hoorde ik.
    Nja dat moet je dus bv nie doen. En niet arrogant kijken x'D


    Ok ik zal het onthouden voor als ik ernaartoe zou mogen.
    Maar, negen kansen op tien toch niet x)
    Ik draag toch sowieso niets van Tokio Hotel anders ben ik weer in die andere hun ogen een freak >,<
    Gaha arm meisje x)

    ö ik wil ook naar groezrock :(
    en kmag ook nie en bn 16 é ohja ik mag wel maar dan moet er iemand mee, omdat ik niet alleen mag, en die shiit, dus ik zou u zo in real moete kenne é dan zouk drect met u me gaan!
    <3 ik wil zo graag gaan e
    en mijn vriende zijn just etzelfde , die luistr nie naar da soort muziek, en mijn nicht is een seutje en mag nog veel minder dan ik


    Yeah samen naar Groez! Mjaa ik mag toch niet, zelfs niet met die vriend die achttien is omdat ie zelf mee gaat pitte enzoo --'

    Mag je ook niet als je een vriend/vriendin meeneemt die er ook graag heen wilt ?. x3


    A. ikmisje.

    als die schreeuwers komen gaan je ouders wat drinken ofzo?


    wat heb jij een mooie strik om je eitjes!

    Ik mag niet, omdat mijn ouders dat gevaarlijk vinden met dat pitten enzoo. Maar aarh goddamn >,< Ik wil ETF graag zien en hoe groot is de kans dat ze nog is naar België komen?

    dan ga je toch niet moshen? :'D


    wat heb jij een mooie strik om je eitjes!