• Hello peepz ;3
    Nou, ik heb dus een probleem. Ik mag totdat ik vijftien ben nog niet alleen naar een concert/festival en dus moet er altijd één van mijn ouders mee. En dát is het probleem. Ik wil dus naar GroezRock maar mijn moeder ziet het niet zitten om mee naar 'die schreeuwers' te gaan kijken. En ik mag nog niet alleen. Maar ik wil er écht graag naartoe. Heeft iemand soms tips om ze over te halen? Ik heb wel een vriend die achttien is en graag zo'n 'schreeuwers' zoals mijn moeder ze noemt hoort maar die wil waarschijnlijk niet mee. Iemand tips?
    <3

    Maar je zegt van die ene vriend van 18 dat ie waarschijnlijk niet mee wil. Dus je bent niet zeker.. Vraag het hem eerst een keer.. ;]

    idd, éérst vragen.. dán conclusie trekken.


    Als je maar een ananas hebt..

    Pfhoeaa. Ik heb me bedacht denk ik. Met dat pitten enzoo, ik wil 18 april nog leven :Y) Njhaa, ik wil gewoon wel weten hoe je je ouders overtuigd, dus hier moet nog geen slotje op.

    Pitten heeft geen nut. Tis gewoon alles eruit gooien en op elkaar gaan.
    't schijnt heerlijk te zijn. :') Maar in een echt heftige heb ik nog niet gestaan. [/mind the extentions bitchez]
    Maarja de EHBO is altijd zo overvol enzo x'D En al die breuken. Dats gewoon niet verstandig <3

    Maar, als je het nog niet gedaan hebt waar stond je dan ergens?

    -voelt zich dom- wat is pitten?


    Als je maar een ananas hebt..

    Boven op de trap :'D Of ernaast half weggedoken.
    Once zat ik er wel in, maar dat was dus per ongeluk. :') Ineens om je heen al die mensen. :'D Van hehe ik moet hier even weg... doeii x'D
    Maar soms laten ze je gewoon niet weggaan x'D Dan ben je echt doomed.

    Maar dan mogen ze je gewoon niet en heb je 't meestal wel verdient.

    -voelt zich dom- wat is pitten?

    idioot om je heen slaan en iedereen raken. Soort hardcore dance achtig. Maar dan weirder.

    :') Doen ze altijd bij die concerten.
    Kut emo's

    (...)


    Kut emo's


    Hehe, your right. Maar pitten, eigenlijk zouden ze dat vannachter ofsoo ergens moeten doen x) Want njhaa sommige mensen zouden dat irritant ofsoo moeten vinden x)

    Boven op de trap :'D Of ernaast half weggedoken.
    Once zat ik er wel in, maar dat was dus per ongeluk. :') Ineens om je heen al die mensen. :'D Van hehe ik moet hier even weg... doeii x'D
    Maar soms laten ze je gewoon niet weggaan x'D Dan ben je echt doomed.

    Maar dan mogen ze je gewoon niet en heb je 't meestal wel verdient.


    Hoezoo niet mogen? Merk je dat dan vóór dat ze gaan pitten? -omdat ze dat wil weten áls ze naar Groez mag-

    (...)
    idioot om je heen slaan en iedereen raken. Soort hardcore dance achtig. Maar dan weirder.

    :') Doen ze altijd bij die concerten.
    Kut emo's

    soort poko'en? of hoe je dat maar mag schrijven


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    Hehe, your right. Maar pitten, eigenlijk zouden ze dat vannachter ofsoo ergens moeten doen x) Want njhaa sommige mensen zouden dat irritant ofsoo moeten vinden x)

    Het is wel grappig juist :'D
    En ik kleine zaaltjes kan dat niet. Is gewoon de hele zaal 1 pit :'DDDD

    Maarja, ookal is het zo dat vooraan van die kleine meisje staan en achteraan die pitters. Dan verspreiden ze zich, proppen zich erutssen en ineens BOEM beginnen ze :'D
    Al die kindjes huile en zich dood schrikken |DDDDDDDDD Kapot grappig. :') omg ik ben zo'n sadist.

    (...)

    Hoezoo niet mogen? Merk je dat dan vóór dat ze gaan pitten? -omdat ze dat wil weten áls ze naar Groez mag-

    Dunno, als ze zoiets hebben van:
    " Jaaaa jou zullen we wel ff pakken ja bitch" dan ben je de lul. Maarja dat merk je wel van tevoren.

    [ik zou geen tokio hotel vest aandoen, die hebben altijd die shit over zich heen. Zelf bij paramore]
    Was daar 1 kind :'D Met een TOKIO HOTEL vest :'DDD
    Gingen ze expres een pit bouwen om dat meisje. Volgens mij had ze nog wat gebroken ook O.o hoorde ik.
    Nja dat moet je dus bv nie doen. En niet arrogant kijken x'D

    (...)
    Het is wel grappig juist :'D
    En ik kleine zaaltjes kan dat niet. Is gewoon de hele zaal 1 pit :'DDDD

    Maarja, ookal is het zo dat vooraan van die kleine meisje staan en achteraan die pitters. Dan verspreiden ze zich, proppen zich erutssen en ineens BOEM beginnen ze :'D
    Al die kindjes huile en zich dood schrikken |DDDDDDDDD Kapot grappig. :') omg ik ben zo'n sadist.

    hoe klein kun je een zaaltje maken?
    maar ik weet een veilige plek waar je kunt staan!! het podium?..


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    hoe klein kun je een zaaltje maken?
    maar ik weet een veilige plek waar je kunt staan!! het podium?..

    Daar sta je dan 2 seconden :'D en dan moet je stagediven, anders duwen ze je zelf eraf. Kom je er sowieso in, of in 't ergste geval pleur je er middenin als ze je helemaal niet vangen.

    en een klein zaaltje, als paradiso, melkweg. Niet zoals bv Ahoy ofzo x'D Dat is te groot.