• Hello peepz ;3
    Nou, ik heb dus een probleem. Ik mag totdat ik vijftien ben nog niet alleen naar een concert/festival en dus moet er altijd één van mijn ouders mee. En dát is het probleem. Ik wil dus naar GroezRock maar mijn moeder ziet het niet zitten om mee naar 'die schreeuwers' te gaan kijken. En ik mag nog niet alleen. Maar ik wil er écht graag naartoe. Heeft iemand soms tips om ze over te halen? Ik heb wel een vriend die achttien is en graag zo'n 'schreeuwers' zoals mijn moeder ze noemt hoort maar die wil waarschijnlijk niet mee. Iemand tips?
    <3

    (...)

    Nee, maar ik weet gewoon hun antwoord al hoor. Ik kén mijn ouders.
    En het is onderandere Bullet For My Valentine, Escape The Fate, Thursday, Senses Fail, Bring me the horizon,..

    het is een wonder!! je kent je ouders!...
    oke (nu serieus), ik zal wel eens kijken op youtube. misschien ken ik de muziek wel maar niet de naam ofzo.


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    het is een wonder!! je kent je ouders!...
    oke (nu serieus), ik zal wel eens kijken op youtube. misschien ken ik de muziek wel maar niet de naam ofzo.


    Haha, jhaa kijk maar ff

    Als ik dit zeg kom ik misschien wel heel erg kud over enzo, maar is 12 ook niet wat te jong voor dat soort concerten?
    Voor zover ik weet zijn er op zo'n concerten moshpits enzo?
    Ik denk dat je daar nogal omver wordt geduwt -tenzij je heel groot bent-
    Kun je er dan niet mee leven om volgend jaar te gaan? Dan ben je alweer een jaartje ouder enzo, en dat scheelt denkik wel veel?
    -houd op te doen alsof ze verstandig is-
    Nouja, toen ik de eerste keer naar een concert wilde en ik mocht niet heb ik heel lang zitten zeuren en helemaal zitten huilen enzo en uiteindelijk mocht ik.[A]
    Maar ik ben 15 en mag nog niet zonder volwassene naar een concert/festival


    If you want me to listen, whisper...

    You'll learn to live with it

    Ja maar kijk tis ook wel verstandig ofzo? Dat ze meegaan
    Cause I hate ouders op concerten omdat je dan niet leuk die kleine koters kunt uitlachen die kapot geslagen zijn omdat ze per ongeluk in de pit kwamen. :') Dan zijn die ouders altijd vet boos :'D
    Zeker als je ze uitlacht :') Dus ergens is dat wel goed voor zo'n kind. Zijn ze niet all alone tussen de 'grote mensen.'

    Maarja ik zou 't ook kut vinden hoor. Loop weg van huis?

    (...)

    Haha, jhaa kijk maar ff

    okee, jij hebt gave muzieksmaak!!!! ik luisterde dus ook Scream Aim Fire ofzoo, maar telkens als hij dat zong leek het net alsof hij boerde!! x3


    Als je maar een ananas hebt..

    Like bring me the horizon is heftig.
    En niet leuk als je niet echt tegen pitten kan |:
    Of dat zegmaar nooit hebt meegemaakt cause dan weet je niet wat je overkomt :'D
    Had ik ook de eerste keer. -lol-

    Ik weet wel dat daar van die moshpits enzoo zijn maar ok dát is inderdaat, dan ben ik er wel héél erg jong voor. Maar ik wil er gewoon naartoe ookal loop ik risico's door euh volledig pladgedrukt te worden bij bmth ofso =D Buuh, ik zal maar thuis blijven dan --' Damn, nu kwam ETF eenkeer naar België >,<

    platgedrukt niet.
    platgebeukt. :')
    you have no idea hoeveel piercings daar uitscheuren.
    't moet echt 16+ zijn daar ofz o.o

    Ik weet wel dat daar van die moshpits enzoo zijn maar ok dát is inderdaat, dan ben ik er wel héél erg jong voor. Maar ik wil er gewoon naartoe ookal loop ik risico's door euh volledig pladgedrukt te worden bij bmth ofso =D Buuh, ik zal maar thuis blijven dan --' Damn, nu kwam ETF eenkeer naar België >,<

    als je hun écht graag wil zien maakt het toch niet uit dat 1 van je ouders meegaat? en als je je voor hun schaamt moet je gewoon denken: ik ken die lui hier tóch niet... het kan me niks schelen. en anders is het nog een optie om je zus over te halen om mee te gaan onder voorwaarde dat jij ook háár kaartje betaald ofzo.


    Als je maar een ananas hebt..

    platgedrukt niet.
    platgebeukt. :')
    you have no idea hoeveel piercings daar uitscheuren.
    't moet echt 16+ zijn daar ofz o.o

    ieuw! zit je ook nog onder het bloed!


    Als je maar een ananas hebt..

    Platgebeukt, platgedrukt, verrot geslaan, mij om het even :Y) Ik heb nog geen piercings _O_ But ik ben wél kleiner als zo'n meter zestig, dus njhaa ik loop wel veel risico's i think. Aah gader >,< Kan er dan íémand die ernaartoe gaat filmpjes etc maken zodat ik toch nog iets gezien heb?
    Ik zie eigenlijk het nu van dat pitten etc allemaal niet in :Y)

    (...)
    als je hun écht graag wil zien maakt het toch niet uit dat 1 van je ouders meegaat? en als je je voor hun schaamt moet je gewoon denken: ik ken die lui hier tóch niet... het kan me niks schelen. en anders is het nog een optie om je zus over te halen om mee te gaan onder voorwaarde dat jij ook háár kaartje betaald ofzo.


    Moet ik eerst geld hebben. Maar doet ze tóch niet. Goddamn >,<

    Ik ben 14 en toen ik 13 was mocht ik al alleen, en mijn ouders zijn bezorgd O.o
    blijven zagen ^^

    Ja, maar liefje, ik en je zus waren erbij, en een jaar en een jaar een half terug was er nog een vriendin erbij dus..
    Zijn u ouders echt bezorgd? Ik wist da ni :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Maar je zegt van die ene vriend van 18 dat ie waarschijnlijk niet mee wil. Dus je bent niet zeker.. Vraag het hem eerst een keer.. ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.