• Dus met mijn dansschool hebben we jaarlijks een dansoptreden bij ons is dat 9&10 mei. Vorige week vrijdag was de eerste repetitie en ik was er niet, dus kom ik daar gisteren aan, zegt me vriendin, 'Charissa ge ga ni kunnen volge.', oké dus die legt alles nog is uit en dan op muziek, we dansen BTW op Milkshake van Kelsi dus het begint ik zat nog maar aan twee en zijn zaten al aan acht. Dus het is Turbosnel, like ik kon er niets van dus ik ben flink gejost op dat dansoptreden, ><
    Dit is het liedje, je moet het in het begin horen dat is dus turbosnel en daar op moeten wij dansen,. http://www.youtube.com/watch?v=rZ-FAV9fBII


    *He's the one.

    ja ik ook 9 mei is Jitka jarig en 10 mei Nel^^


    *He's the one.

    ja ik ook 9 mei is Jitka jarig en 10 mei Nel^^

    Oeh, en een paar dagen ervoor ben ik jarig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    When??


    *He's the one.

    ja maybe, ik zal wel oefenen met me vriendin wnt ik ben de helft al weer vergeten, ><

    De leraar laat je wel in de danszaal? Of mogen jullie daar niet alleen oefenen? x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    When??

    Jij bent echt vergeetachtig, ik heb het je al eensg gezegt. Raad maar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    dat van ons is megacool en ik kon het ook eerst niet, maar nu ben ik geselecteerd en mag ik meedoen aan het optredn (:
    pieps jij gaat dat ook kunnen Char.


    All was well.

    naja bij ons mag iedereen meedoen, maar dt ze mij maar vanachter zetten zenne, ><


    *He's the one.

    10 mei?xD
    coowl dan ken ik iemand die jarig is ^^
    Het gaat wel meevallen hoor ^^

    Hé da's toevallig, ik ken die zelfde persoon als jij denk ik.
    Ik ken er zelfs twee die dan jarig zijn ;)

    Maar na wat oefenen moet het immers lukken hoor^^
    Succes ermee alvast:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dansoptredens zijn coowl! Maar vragen wel veel oefenwerk --'


    Walkin' in line.