• Dus met mijn dansschool hebben we jaarlijks een dansoptreden bij ons is dat 9&10 mei. Vorige week vrijdag was de eerste repetitie en ik was er niet, dus kom ik daar gisteren aan, zegt me vriendin, 'Charissa ge ga ni kunnen volge.', oké dus die legt alles nog is uit en dan op muziek, we dansen BTW op Milkshake van Kelsi dus het begint ik zat nog maar aan twee en zijn zaten al aan acht. Dus het is Turbosnel, like ik kon er niets van dus ik ben flink gejost op dat dansoptreden, ><
    Dit is het liedje, je moet het in het begin horen dat is dus turbosnel en daar op moeten wij dansen,. http://www.youtube.com/watch?v=rZ-FAV9fBII


    *He's the one.

    Veel oefenen en dan zal het wel lukken. Je hebt nog veel tijd. Het is pas 9 mei wanneer je moet optreden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    wtf is gejost Ôo


    -

    Dat is mijn woord voor Gefucked^^


    *He's the one.

    Nou, dat zal wel lukken ^^
    In het lager onderwijs moesten we ieder jaar een 'optreden' geven. In het vijfde leerjaar denk ik dat het was, moest ik op een bepaald moment helemaal alleen dansen op een redelijk snel stukje. Ik was de week ervoor afwezig geweest, dus ik heb niets kunnen oefenen. Ik dacht echt dat het helemaal zou mislopen, maar eigenlijk viel het nog mee :')
    Gewoon geloven in jezelf ^^


    Listen to what we're not saying..

    Veel oefenen en dan zal het wel lukken. Je hebt nog veel tijd. Het is pas 9 mei wanneer je moet optreden.


    Uhu, maar ik ga het nooit kunnen je hebt het dansjje nog niet gezien, ><


    *He's the one.

    ohzo :p ik zou gewoon veel oefenen (niet dat ik oefen als ik optreden heb maaroke) en tijdens de lessen goed opletten hoe de anderen het doen (:


    -

    (...)

    Uhu, maar ik ga het nooit kunnen je hebt het dansjje nog niet gezien, ><

    Heb toch vertrouwen in jezelf.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ng heel hard gaan oefenen, je hebt ng heel wat tijd , niet ?. x3


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    haha dat ken ik.
    ik had het laatst ook.
    ik was een keer ziek tijdens een dansles en de vorige week wist ik me rgeen raad want het ging allemaal poepsnel. ><
    best naaiend dus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uhu en het is echt snel, like niet nromaal snel ><


    *He's the one.

    Sweetiie het lukt jou wel hoor^^
    En ik heb daarbij een hekel een dat liedje, ik vindt echt een vet irri liedje.


    The soul needs autumn.

    Ghahhaa,^^ ik vind het wel leuk...


    *He's the one.

    Dat is echt en super liedje! Wij hebben daar ook nog moeten op dansen. Trouwens, je hebt echt nog veel tijd om te oefenen. Het lukt je wel! Vertrouw op jezelf en je moet gewoon heel veel oefenen ^^ Ga dikwijls buiten de uren dat je moet dansen nog eens naar de danszaal om er te oefenen. Het gaat daar makkelijker met al die spiegels enzo =) Doe ik trouwens ook soms ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja maybe, ik zal wel oefenen met me vriendin wnt ik ben de helft al weer vergeten, ><


    *He's the one.

    10 mei?xD
    coowl dan ken ik iemand die jarig is ^^
    Het gaat wel meevallen hoor ^^


    Your Butt is Mine!