• zou het niet handig zijn dat er een stuk op het forum is dat is gemaakt voor nieuwe leden die met vragen zitten? Dan hebben de mod's het misschien wat minder druk^^

    (...)
    Die 'Help' is wel handig voor nieuwe leden. Maar er zou eig ook nog zoiets moeten zijn met 'regels' ofzo. Want sommige mensen weten echt niet dat ze bijvoorbeeld maar 1 topic mogen aanmaken, ipv 3 over krak hetzelfde, of powerposten ed.
    Voor zover ik weet staat er nergens duidelijk alle regels omschreven van Q. De meesten weten ze wel (vooral omdat ze ongeveer op elke site hetzelfde zijn), maar er zijn altijd uitzonderingen.

    Mssn handig als je die ook bij de FAQ zet of een apart ding van maakt.


    helemaal onderaan in het grijze kadertje staat 'huisregels forumregels' daar staan de regels duidelijk uitgelegd

    ^^ Goed idee , maarre er staat 'Meest gestelde vragen ' niet dus ^^ Felicia of Evi?


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    (...)

    helemaal onderaan in het grijze kadertje staat 'huisregels forumregels' daar staan de regels duidelijk uitgelegd

    Dus nog nooit gezien. x]
    Dacht altijd dat dat zulke linken waren van sponsers of dergelijke. x'D
    Weer wat bijgeleerd. Maar tog vind ik het onhandig staan, iig wel content dat ie er teminste is. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Dus nog nooit gezien. x]
    Dacht altijd dat dat zulke linken waren van sponsers of dergelijke. x'D
    Weer wat bijgeleerd. Maar tog vind ik het onhandig staan, iig wel content dat ie er teminste is. x]


    xD mij was ie opgevallen omdat ik regelmatig al eens naar het chanlog ga

    De meeste 'nieuwe leden' zijn langere leden op een ander account, net als ik dus.


    Can I crash into your life?

    Dat nieuwe leden ding is er al :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.