• Ik weet niet of ik dit hier moet plaatsen. maar ik dacht dat het hier wel goed stond x3.

Kijk, je schrijft bijvoorbeeld een verhaal die je al lang in je hoofd hebt. En dan komen er mensen zeiken dat die teveel op van een ander lijkt. Maar ze zeggen het niet gewoon nee je word meteen uitgemaakt voor een verhalen verkrachter. Het slaat echt zo nergens op! Ik bedoel, ik begrijp het toch ook wel als je stuurt: Hé het verhaal komt me bekend voor, het lijkt op ... der verhaal.
    Als ze het zou zouden zeggen, zou ik ook aardiger terug reageren en zeggen van: Ik lees hem wel en als ik het ook vindt verwijder ik de mijne wel. Maar zou gaat het nooit eens! Het is al de zesde keer dat dit bij mij gebeurd en ik word het gewoon zat. Het lijkt wel of niemand een beetje respect voor een ander kan op brengen!

Zo dat moest ik even kwijt, en ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden ^^.

xx,Confused.

En het gaat me trouwens niet alleen om dat Twilight verhaal hoor, ik bedoel ik heb het gewoon veel vaker dan alleen nu. Terwijl ik die user dan niet eens ken. En toch word ik er dan elke keer van beschjuldigd een verhalen verneuker/verkrachter te zijn.

(...)

misschien moet je voortaan eerst ff zoeken of er al een serie van is ! =| ook een handige optie

Agree

Remember the nights we drove around crazy, in love.

En het gaat me trouwens niet alleen om dat Twilight verhaal hoor, ik bedoel ik heb het gewoon veel vaker dan alleen nu. Terwijl ik die user dan niet eens ken. En toch word ik er dan elke keer van beschjuldigd een verhalen verneuker/verkrachter te zijn.

luister ., hoe zou jij het vinden als hun jou verhalen nadoen !
    Dan zou jij precies het zelfde gedaan hebben !,

' niks is wat het zijn moet '

(...)

Agree

dankjee (A)

(...)

dankjee (A)

Ajb, het is toch zoo x'D

Remember the nights we drove around crazy, in love.

(...)

luister ., hoe zou jij het vinden als hun jou verhalen nadoen !
    Dan zou jij precies het zelfde gedaan hebben !,

lees jij wel al mijn reacties xD Dit zei je ookal eerder en ik heb hier al op gereageerd :D
    Maar ik verwijder hem al. Zal eens niet zo zijn dat ik mijn serie's verwijder :S
    xx.

(...)

lees jij wel al mijn reacties xD Dit zei je ookal eerder en ik heb hier al op gereageerd :D
    Maar ik verwijder hem al. Zal eens niet zo zijn dat ik mijn serie's verwijder :S
    xx.

het is geen aanval opjou ofzo !
    maar ik vind het een beetje onnodig om hier een topic over te maken omdat je eigenlijk wel moet weten dat het niet leuk is andere serie na te doen en alles !

(...)

het is geen aanval opjou ofzo !
    maar ik vind het een beetje onnodig om hier een topic over te maken omdat je eigenlijk wel moet weten dat het niet leuk is andere serie na te doen en alles !

Ja maar weet je wat het is. Ik had er niet eens echt bij stil gestaan dat het op het verhaal van Eclipse leek. Maar hij is al weg, dus zand erover :P

(...)
    Ja maar weet je wat het is. Ik had er niet eens echt bij stil gestaan dat het op het verhaal van Eclipse leek. Maar hij is al weg, dus zand erover :P

this al goed orr !

denk er de volgende x gwn een beetje beter bij na ;)

Xx

Heel kut ja maar er zijn al zoveel mensen geweest die dat 'vervelend' vinden.
    We kunnen er niets aan doen, sorry.
    slotje

Ik ga wel een topic maken en vragen of het idee al bestaat, krijg ik tenminste ook geen gezeik meer over me heen :p