• De release van het nieuwe album van Tokio Hotel, dat zou uitkomen tussen januari en maart 2009, is nu doorgeschoven naar eind maart en begin april 2009. Het album zal tegelijkertijd in een Duitse versie en een Engelse versie worden uitbracht.


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    En over een maand kunnen we tot juni gaan wachten x.x Dat gaat al weer lekker, dit nieuwe jaar.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    acha ja..
    maar de echte fans blijven vol spannign wachten toch?? ik in iedere geval wel!


    Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld

    het word oook steeds later


    love is dead and dead is love

    dat wisten we nog niet joh!


    'Hier klopt iets niet,' zei de hartchirurg

    Ik heb de hoop dat 't uit zou komen allang opgegeven :'D
    Volgens mij is half TH geweun dood en zoeken ze panisch naar look-a-like vervangers. Vette smoesjes om 't te verdoezelen. :'D
    Maar wel heeeel verdacht dat niemand ze ooit meer ziet he?
    ja dat is waar maar ik vind het niet zo erg want heel de commotie rond hun werd mij zelf teveel en dat van dat album dat lag toch al langer vast voor april?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    komt omdat zun altijd met meer liedjes afkwamen,, dus ik hoop dat er veel liedjes op hun album gaan zijn :D


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥

    En over een maand kunnen we tot juni gaan wachten x.x Dat gaat al weer lekker, dit nieuwe jaar.


    You're damn right.


    -

    poep
    je had het kunnen weten. --'
    eind maart word ie zeker weer doorgeschoven naar eind april, dan eind mei en ga zo maar door. x.x


    AAP

    TH laat hun fans niet in de steek en verzinnen geen smoesjes! Zij mogent och ook vakantie nemen zeker? jij wilt toch ook vakantie als het op school/werk aankomt, nou zij maybe ook! Mij boeit het niet wanneer dat fucking album uitkomt, maar ik weet dat het uit gaat komen!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik ben er best wel heel benieuwd naar eigenlijk. :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mensen waarom laat th hun fans zitten?
    omdat hun nieuw album nog niet uit is?
    Bulshit! geef die mannen is een beetje tijd om een fatsoenlijk album te maken,dat zowel in het duits en engels zal zijn!
    Er zijn groepen/zangers/zangeressen die er soms 3,4 jaar en soms zelfs langer over doen om een album uit te brengen.

    Wat hebben jullie het liefst? : een album dat op niks trekt? of een album met mooie en fatsoenlijke liedjes?

    Dus stop met ze onder druk te zetten. en geef ze wat tijd en geduld ze zijn al bijna 2 jaar aan een stuk aant touren (sinds hun album scream uitkwam) vind daar maar eens tijd tussen om een album te maken en tegelijker tijd een beetje wel verdiende rust te hebben!

    Eva, lief kiend. Ik ben het met je eens. Maar weetje, het is niet meteen dat fans hen laat zitten hoor. Ik hoor ook al een tijdje niets meer van Tokio Hotel en het minderd ook steeds bij mij. Nog steeds ben ik fan, maar helemaal niet meer zoals toen er nog liedjes werden gedraait van hen. Achja, ik snap je wel, lieverrd x


    Some people make the world special just by being in it

    TH laat hun fans niet in de steek en verzinnen geen smoesjes! Zij mogent och ook vakantie nemen zeker? jij wilt toch ook vakantie als het op school/werk aankomt, nou zij maybe ook! Mij boeit het niet wanneer dat fucking album uitkomt, maar ik weet dat het uit gaat komen!
    ach, laat die zielige kienders toch doen. zo weten we ineens wie er echt wel fan is.


    Some people make the world special just by being in it

    de mensen die zeggen dat TH ze laat zitten zijn geen echte fans.
    de fans die blijven volhouden en wachten dát zijn fans!!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    @xPokerFacex
    Nou een albem met lietjes over Aliens, Nouw WhoeHoe > OKe ik heb niks tegen Aliens >< maar ze zijn een groep met 100derde awords, dan verwagt je tog wel wat betters ;o


    Leer jij eerst maar eens normaal Nederlands typen.
    Allemachtig, zeur niet meteen zo.
    Word er nogal moe van, van zulke mensen.
    &Ik vind dat xPokerFacex gelijk heeft.
    (:


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Leer jij eerst maar eens normaal Nederlands typen.
    Allemachtig, zeur niet meteen zo.
    Word er nogal moe van, van zulke mensen.
    &Ik vind dat xPokerFacex gelijk heeft.
    (:


    danku danku :')


    I need you like a heart needs a beat