• De release van het nieuwe album van Tokio Hotel, dat zou uitkomen tussen januari en maart 2009, is nu doorgeschoven naar eind maart en begin april 2009. Het album zal tegelijkertijd in een Duitse versie en een Engelse versie worden uitbracht.


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)
    Is dat nou positief of negatief bedoelt?
    Ik mag zelf toch wel weten van wie ik fan ben. Hun oude liedjes gingen me echt vervelen, dus stop ik met luisteren.

    Het was negatief. :'D
    En niemand zegt je toch dat je van van hen MOET zijn? Is je eigen keuze. ^^

    (...)
    Het was negatief. :'D
    En niemand zegt je toch dat je van van hen MOET zijn? Is je eigen keuze. ^^

    Ik weet. Maar ik vind het nogal vreemd dat iemand die zelfs nog mod is ook je gelijk moet afkraken, terwijl je geen regel overtreed ofzo.


    hit me like a ray of sun

    (...)
    Ik weet. Maar ik vind het nogal vreemd dat iemand die zelfs nog mod is ook je gelijk moet afkraken, terwijl je geen regel overtreed ofzo.

    Ik wilde je niet afkraken. Ik heb zo even mijn chagrijnig dagje. Sorry als ik je heb beledigd ofzo. :') Let niet op mij.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik weet. Maar ik vind het nogal vreemd dat iemand die zelfs nog mod is ook je gelijk moet afkraken, terwijl je geen regel overtreed ofzo.

    Dat is gewoon een mening, niet bedoelt om je af te kraken, lijkt me. Anyway, een niet-mod zou het ook zo zeggen, maar dan alleen met wat groffere woorden. :'D

    Hun oude liedjes vervelen me niet.
    Ja, raar, hè? Maar ze vervelen me echt niet. Ik word elke ochtend van Schrei wakker, Wo sind eure Hande is hartstikke verslavend; Geh, Hilf mir Fliegen en Heilig zijn liedjes die hartstikke prachtig zijn en ga zo maar door. Als ik ze een lange tijd achter elkaar luister, dan wordt het wel saai. Maar nee, ik ben hun liedjes nog niet beu. En als ik het beu ben, luister ik andere liedjes, en dan luister ik weer TH, en dan lijkt het alsof ik die liedjes voor het eerst hoor.
    Als je de liedjes een lange tijd niet gehoord hebt, beginnen ze leuk te worden als je ze weer luistert.


    ok

    (...)
    Dat is gewoon een mening, niet bedoelt om je af te kraken, lijkt me. Anyway, een niet-mod zou het ook zo zeggen, maar dan alleen met wat groffere woorden. :'D[/i]

    Ze zegt wat hou ik toch van mensen die in andere mensen geloven of iets dergelijks. En dat was sarcastisch, dus is het blijkbaar wel boedelt om me af te kraken. Iig, ik vind het vreemd dat we hier kennelijk zo tegen elkaar doen. Maar dat zal dan wel mijn probleem zijn.


    hit me like a ray of sun

    ze zeiden toch dat het 10april ging uitkome? [/zeiden ze al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang] majah heb ik horen zeggen dus kweeni of het klopt ma ik dnek vn wel ze;-)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Ik wilde je niet afkraken. Ik heb zo even mijn chagrijnig dagje. Sorry als ik je heb beledigd ofzo. :') Let niet op mij.

    Het is al goed. Ik heb ook mn sacherijnige dagje.
    --'


    hit me like a ray of sun

    (...)
    Ze zegt wat hou ik toch van mensen die in andere mensen geloven of iets dergelijks. En dat was sarcastisch, dus is het blijkbaar wel boedelt om me af te kraken. Iig, ik vind het vreemd dat we hier kennelijk zo tegen elkaar doen. Maar dat zal dan wel mijn probleem zijn.

    Nee, dat is gewoon de verklote jeugd. :Y)

    (...)
    Nee, dat is gewoon de verklote jeugd. :Y)

    Nou ik denk dat het eerder de verklote quizletjeugd is. Nu wil ik niet iedereen beledigen ofzo, maar iedereen word hier steeds onaardiger tegen elkaar.


    hit me like a ray of sun

    (...)
    Nou ik denk dat het eerder de verklote quizletjeugd is. Nu wil ik niet iedereen beledigen ofzo, maar iedereen word hier steeds onaardiger tegen elkaar.

    De verkloote quizletjeugd, dan. :'D

    wanneer gaan ze uberhaubt een neiuwe single uitgeven? of zoiets....


    The best of us can find happiness in misery

    Ik luister ze zelden.
    Vier liedjes roepen gevoelens bij me boven, en dat zijn Geh, Heilig, Hilf mir Fliegen en Totgeliebt.
    Verder niet.
    Maar ik moet eerst nog zien of er uberhaupt een album gaat komen, dit jaar.


    -

    Ik heb de hoop dat 't uit zou komen allang opgegeven :'D
    Volgens mij is half TH geweun dood en zoeken ze panisch naar look-a-like vervangers. Vette smoesjes om 't te verdoezelen. :'D
    Maar wel heeeel verdacht dat niemand ze ooit meer ziet he?

    Ik heb Tom en Bill gekidnapt hoor (:. En ik heb al 2 vervangers voor ze.
    Hmmm.. Vertel me eens een leuke datum waarop ik ze kan vermoorden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Damn'
    Ik verheugde me er zo op hea, maarjha niks aan te doen. Het is hun geraaien nu een goed album te maken als ze ons zo fucking lang laten wachten! x'D
    Najhaa, ik vermaak me nu wel met de Twilight boeken-films en de Harry Potter films x'D


    Tears are crashing out of my eyes