• De release van het nieuwe album van Tokio Hotel, dat zou uitkomen tussen januari en maart 2009, is nu doorgeschoven naar eind maart en begin april 2009. Het album zal tegelijkertijd in een Duitse versie en een Engelse versie worden uitbracht.


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    @Eisblume
    Sarcasme ;o
    en, niet alemaal, Ze hebben die van laats nog gewoon gewonnenm, omdat die kiendjes 300x op ze stemmen ;o terwijl dat niet eerlijk is, want als iedereen gewoon fatsoendelijk 1x had gestemd had, hadden ze dnek ik niet van hun bettere tegenstanders gewonnen ;o
    Maar like, daar denkt iedereen anders over niet waar ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    aangezien er geen limiet op zit mogen mensjes zo vaak stemmen als ze willen, en heb je er bewijs voor?


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    aangezien er geen limiet op zit mogen mensjes zo vaak stemmen als ze willen, en heb je er bewijs voor?

    Je weet dat zelf ook best dat mensen veel te vaak op de zelfde persoon stemmen.
    en dat is niet egt eerlijk lijkt mij.
    Ik heb niet gezegt dat het niet mag, maar het is en blijft oneerlijk. ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mensen!
    1. Ontopic
    2. Get real en doe een beetje respectvol tegenover elkaar.

    Leuk, weer uitgeschoven >.<
    Wist ik al, maar goed xD


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Als ze hun album in 2010 uit hebben, wens ik hen proficiat. ;D Al zit ik er zelf niet echt op te wachten, ik ben geen fan meer van hen. (:

    Ik las net een minuut geleden dat het album eind mei, begin juni komt. :')
    Maarja, wie ik nou moet geloven weet ik nog steeds niet.


    I recycle my thoughts.

    Ik heb weer gehoord 10 April, of is dat weer veranderd? Naja, als het bagger is koop ik het toch niet. Die-hard fan ben ik allang niet meer.


    Life is hard and then we die

    Was het niet al lang duidelijk dat hun album op 10 april uit zou komen? ><
    x.


    ok

    geduld., is mooi en ik wacht zolang hij uitkomt ... Al is dat pas volgend jaar ...


    Your Butt is Mine!

    Misschien komt het album er zelfs niet meer. Zou wel erg zijn voor de moeite, maar zou je het hen kwalijk kunnen nemen?

    Tokio hotel laat zn fans gewoon ziten

    Ik mag ze niet



    Da is ni zo die jongens hebben het gewoon druk en zijn nu op rust, ze hadden een zware tour en rusten nu uit


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ik heb het allang opgegeven met hun.


    hit me like a ray of sun

    Ik heb het allang opgegeven met hun.

    You go girl. Wat hou ik toch van mensen met zoveel geloof in andere mensen (Y).


    I recycle my thoughts.

    (...)
    You go girl. Wat hou ik toch van mensen met zoveel geloof in andere mensen (Y).

    Is dat nou positief of negatief bedoelt?
    Ik mag zelf toch wel weten van wie ik fan ben. Hun oude liedjes gingen me echt vervelen, dus stop ik met luisteren.


    hit me like a ray of sun