• -hier stond link-
    (:


    Hallo, het is hartstikke fake >< Je gaat toch niet in je broek gaan schijten daardoor =s Grow up?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: link weg gehaald )

    Oh my goood ;$
    Hoe gooor ><

    en nu..... heb je mij dr oook bang voor gemaakt DANKJE WEL ><


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik hoor dat het bloederig en eng is, ik ga het dus sowieso niet aan zetten, thnxx (A)

    Moii


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    lekker dan -_-'

    omg, ik ben sowieso bang voor clowns. Daarom, als ik er één zie, dan houd ik echt de hand vast van mijn ouders. Ik ben zó bang voor ze, vraag me niet waarom x']


    you're my favourite part of the day ~

    EEEEEEEEEHH...ik heb denkik 15 seconden van het filmpje gezien [toen heb ik hem afgeklikt] en wedden dat ik vanavond weer in alles zo 'n eng geval gaaa zien


    Live for something or die for nothing

    mijn oma kwam en deed de deur open, toen ik dat filmpje keek, ik dacht dat het die clown was (huil)

    OhMyGosh!
    Ik kijk dat filmpje, en toen ging ik douchen!
    Licht er zo'n keant met de Clown van Circus Renz op de voorkant. Ik keihard gillen!X'D
    Komt papa aan, heeft de krant weggehaald.
    En nu vindt ie me een kleuter!=)

    Cowns, BAH!


    everything, in time

    JAH damens en heren, vandaag hebben we clown eddie op bezoek (Publiek klapt) en eddie hoe vind je het om een moorden clown te zijn? eddie: Jah geweldig, je leeft je helemaal uit met het aardappelschil mesje! oke zegt de presentator..Maar al dat bloed hoe krijg je het voor elkaar? eddie: gewoon net als of slachten en dan ketchup neer spuiten, dan heb je dat reseltaat!.. (het publiek lacht) Eddie: Jah me next movie is de teletubbies, en eddie met een vork...





    15 december in de bioscoop DIE MOET JE ZIEN!



    Oke, mensen toen was ik meligXD


    Some angels have no wings.

    gewoon veel te fake!! ik ben nooit bang voor clowns geweest


    love is dead and dead is love

    Doe ff normaal met je 'Grow up'! Sommige kinderen zijn daar gewoon bang voor! Jezus..
    En trouwens dit doe je alleen maar om kinderen JUIST bang te maken, waarom zou je het dan anders plaatsen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind dit echt misselijk makent! Ik zou er niet zo'n filmpje opzetten, ik bedoel sommige mensen worden hier wel bang van! Ik niet, maar ik ga bijna over mijn nek!

    XX


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Veel mensen op Quizlet vinden het niet echt zo fijn om dit filmpje te bekijken x) Ze weten niet echt wat ze te wachten staat als ze op de link klikken.

    Ik heb de link verwijdert en sluit hierbij het topic want dan heb je nu ook niet meer iets om verder over te praten.