• -hier stond link-
    (:


    Hallo, het is hartstikke fake >< Je gaat toch niet in je broek gaan schijten daardoor =s Grow up?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: link weg gehaald )

    nee even siriues he.. Als je weet dat bijna heel Quizlet een fobie heeft op Clowns, dan ga je tog niet zoon filmpje er op zetten, hoe neo het ook is ><

    waarschijnlijk faked de helft zo'n angst.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    okee, ik heb het meteen weg geklikt...(kan niet tegen bloed)
    bleghh!! clowns zijn zowiezo al supeereng!!


    Als je maar een ananas hebt..

    oke, ik wil hem niet eens meer kijken :') ik haat clows, vind ze eng ;$


    -

    (...)
    waarschijnlijk faked de helft zo'n angst.


    Ik fake dat niet want ik heb vroeger toen ik ongeveer zes was iets naars meegemaakt met een clown >,< Sindsdien heb ik echt schrik van clowns enzoo.

    (...)

    Ik fake dat niet want ik heb vroeger toen ik ongeveer zes was iets naars meegemaakt met een clown >,< Sindsdien heb ik echt schrik van clowns enzoo.

    ik zeg ook niet dat jij het faked. (; maar veel hebben nogal de neiging om clowns ook eng te vinden als een bepaald persoon dat vindt. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    waarschijnlijk faked de helft zo'n angst.

    idd, omdat iedereen bang is van clowns worden zij dat ook... ik vind zelf clowns alleen maar eng als ze vol geschminkt zijn en een pruik op hebben, want er bestaan ook andere soort clowns.


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    Ik fake dat niet want ik heb vroeger toen ik ongeveer zes was iets naars meegemaakt met een clown >,< Sindsdien heb ik echt schrik van clowns enzoo.

    mijn zus ook!!


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    ik zeg ook niet dat jij het faked. (; maar veel hebben nogal de neiging om clowns ook eng te vinden als een bepaald persoon dat vindt. (:


    Uhuu weet ik ook hoor. Ik ken zo'n mensen die faken enzoo ^-^ Je voelt je toch niet like aangevallen door mijn reactie hé Ö

    lijkt me echt een vreselijke ketchup film.

    whaha, idd.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    lijkt me echt een vreselijke ketchup film.

    Idd. Vast de meest baggere film ever.


    Innocence.

    whahah omg, het zal je buurman maar zijnXD>.. whahahXD leuke filmXD


    Some angels have no wings.

    (...)

    Uhuu weet ik ook hoor. Ik ken zo'n mensen die faken enzoo ^-^ Je voelt je toch niet like aangevallen door mijn reactie hé Ö

    neejoh. ;p tuurlijk niet. ;p maar ik wilde gewoon ffkes zeggen dat hier vast wel mensjes faketen en blabla. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    lache xD

    Egt die clowns maken mij niet bang XD


    I solemny swear i am up to no good

    Damm , het is lachen met clowns...


    JAH damens en heren, vandaag hebben we clown eddie op bezoek (Publiek klapt) en eddie hoe vind je het om een moorden clown te zijn? eddie: Jah geweldig, je leeft je helemaal uit met het aardappelschil mesje! oke zegt de presentator..Maar al dat bloed hoe krijg je het voor elkaar? eddie: gewoon net als of slachten en dan ketchup neer spuiten, dan heb je dat reseltaat!.. (het publiek lacht) Eddie: Jah me next movie is de teletubbies, en eddie met een vork...


    15 december in de bioscoop DIE MOET JE ZIEN!


    Some angels have no wings.

    Eik..


    Your Butt is Mine!