• Hoihoi,,

    Ja ik wil m'n haar eens totaal anders laten knippen maar geen doorsnee kapsel, en ik wil zowiezo twee kleuren. Heb al wel wat ideetjes maar nog niet genoeg naar mijn zin x]
    Dus drop hier maar kapsels waar ik inspiratie uit kan halen. ( Heb trouwens lang donkerblond haar to over m'n schouders met een grote bles )

    Alvast thanx ! xox


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Komaan waar zitten die creatieve geesten ? x'D


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Oke dan, er zitten geen creatieve geesten maar alleen maar copycats ofwat ? -.-


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Uhm.. Boven op je haar zwart of bruin.. onder kant blond ?


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Je topic omhoog schoppen mag niet en wees zelf origineel?


    -

    Oke dan, er zitten geen creatieve geesten maar alleen maar copycats ofwat ? -.-


    Jup, enkel copycats .


    /

    Je moet je haar in heel veel laagjes laten snijden (bij mij deden ze dat dus met een mes) En dan met wat vet erin zodat het wild gaat staan, Dan verf je het lichtblond en doe je er een paar knalkleurige highlights in.
    Dat ga ik dus ook doen =]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je topic omhoog schoppen mag niet en wees zelf origineel?


    Ik schop mijn topic niet omhoog,, ik vraag gewoon of er hier nog originele geesten zitten omdat ik er nog wat ideetjes bij wil, ik bn al creatief geweest -.-


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Heb je een keer een idee, word je genegeerd door de gene waarvoor dat idee was.. >_>


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)

    Ik schop mijn topic niet omhoog,, ik vraag gewoon of er hier nog originele geesten zitten omdat ik er nog wat ideetjes bij wil, ik bn al creatief geweest -.-


    het is wel degelijk omhoog schoppen, maar dat boeit al lang niet meer. Wat altijd wel leuk staat, zijn laagjes. En, dat van dat omhoog schoppen was niet gemeen/aanvallend bedoelt, ookal klinkt het wel zo.


    -

    Heb je een keer een idee, word je genegeerd door de gene waarvoor dat idee was.. >_>


    Ik was nete bezig met thanx te schrijven toen je dit postte x'D Vind het wel een cool idee ^^


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    (...)

    Ik was nete bezig met thanx te schrijven toen je dit postte x'D Vind het wel een cool idee ^^


    Oh hihi x'D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Be original ?. En kies zelf wat je graag zou willen. ? x'3


    A. ikmisje.

    Be original ?. En kies zelf wat je graag zou willen. ? x'3


    Maar ik wil nog ideetjes erbij, ik heb er al enkele, maar ik wil nog wat inspii ! x]


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    ik heb geen origineel haar. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Geen idee :'3


    I don't need words to feel those lips.