• Wat vinden jullie de perfecte leeftijd om hét te doen? Natuurlijk telt de leeftijd niet enkel, maar ook het 'ben ik er wel klaar voor?'. Laatst waren we daarover bezig in de klas, en nu wou ik weten wat jullie ervan vinden. Schuif even gevoelens opzij en zeg een leeftijd (?).
    Ik vind 15/16 de perfecte leeftijd.

    Edit.
    De gemiddelde leeftijd is 12jaar volgens een folder, volgens een site 16,4.


    -

    (...)

    zoiets dacht ik ook al..... ik vind het eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag van haar... het moet speciaal zijn de eerste keer...teminste zo denk ik....:X



    Veel mensen denken zo :Y)
    -gayhandje-


    -

    ik ben nu 16.
    like ik voel dat ik er gewoonneit klaar voor ben.
    en ookal ben ik 24, ik wil er wel zeker over zijn, want je bent maar 1 x maagd.
    en dat ik best wel speciaal vind ik.



    dat is gewoon speciaal.


    -

    (...)


    Veel mensen denken zo :Y)
    -gayhandje-


    haha... ok..dan ben ik niet de enige:Y)xD(A)

    Volgens mij is daar niet een perfecte leeftijd voor. Je doet het gwn Wnr je vindt dat je er zelf klaar voor bent. x3


    A. ikmisje.

    12 en 15/16 jaar vind ik eigenlijk veel te jong. Het ligt er voor een groot deel ook maar aan hoe je leventje loopt en wanneer je voelt dat je eraan toe bent.
    De meesten doen het toch omdat ze er anders niet bij horen. Wat ik persoonlijk een dom besluit vind.
    Anyhoe, er is niet echt een perfecte leeftijd voor. Het heeft meer met omstandigheden en gevoelens te maken.
    xXx <3


    FML

    okee, iedereen zegt wat ik vind... je moet er gewoon klaar voor zijn of niet, maar ik vind 14/15/16 wel een goede leeftijd denk ik..


    Als je maar een ananas hebt..

    12 en 15/16 jaar vind ik eigenlijk veel te jong. Het ligt er voor een groot deel ook maar aan hoe je leventje loopt en wanneer je voelt dat je eraan toe bent.
    De meesten doen het toch omdat ze er anders niet bij horen. Wat ik persoonlijk een dom besluit vind.
    Anyhoe, er is niet echt een perfecte leeftijd voor. Het heeft meer met omstandigheden en gevoelens te maken.
    xXx <3


    Hmm,
    waarom zou je er niet bij horen als je nog maagd bent? Djezus, dat vind ik echt zó dom. Dat zou net hetzelfde zijn als ik ontmaagd ben en de rest van mijn vriendinnen niet. Alsof zij dan gaan zeggen 'je hoort er niet bij omdat je ontmaagd bent'.


    -

    (...)

    Hmm,
    waarom zou je er niet bij horen als je nog maagd bent? Djezus, dat vind ik echt zó dom. Dat zou net hetzelfde zijn als ik ontmaagd ben en de rest van mijn vriendinnen niet. Alsof zij dan gaan zeggen 'je hoort er niet bij omdat je ontmaagd bent'.


    Ik bedoel dus in de trant van groepsdruk. Omdat popi mensen of wie dan ook het al doen. Dat ze dan er ook bij willen horen door zich te laten ontmaagden.
    Never mind, kan 't niet goed uitleggen. ><
    xXx <3


    FML

    (...)

    Ik bedoel dus in de trant van groepsdruk. Omdat popi mensen of wie dan ook het al doen. Dat ze dan er ook bij willen horen door zich te laten ontmaagden.
    Never mind, kan 't niet goed uitleggen. ><
    xXx <3


    Ik snap het wel hoor ^^


    -

    op je 7e ^^

    nee gwn als je er klaar voor bent vind ik ;)

    Xx


    ' niks is wat het zijn moet '

    ligt aan je eigen wah jij de perfecte leeftijd vin ik vin 14/15/16


    love is dead and dead is love

    ik vind ook nit echt dat er een perfecte leeftijd is.. je voelt het gewoon aan als de tijd er rijp voor is.. en dan zou ik je 1e keer nog altijd doen met iemand van wie je cht houd, en zeker weet dat hij bij je blijft.. ik heb namelijk een vriendin en die heft het op 'd'r 12 of 11e gedaan weet nit precies meer, en die jongen heeft haar daarna gewoon keihard gedumpt..


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)
    Dat is echt kansloos. Alsof je er 'cuwler' bent als je sex hebt gehad ¬¬


    Vindt ik ook...maar het is helaas wel de trieste waarheid...

    Maar goed om op de vraag terug te kome van wat nou de perfecte leeftijd is...heel simpel die is er niet en da is om verschillende redene... Namelijk de 1 is er sneller klaar voor dan de ander, dan is er nog het probleem van heb je iemand om het mee te doen... Wat tegenwoordig niet echt meer een probleem is gezien we alles neuken wat los en vast zit...lang leve de onenightstands...xD maar goed ben je meer het type van de juiste persoon vinden dan wordt het al een stuk moeilijker omda je dus ook rekening moete houden met of die persoon er al klaar voor is...kort om er zijn te veel factoren die meespelen om te kunnen zegge van dat is de perfecte leeftijd...daarvan van afgezien vind ik idd da 15/16 een mooi leeftijd is..


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    17 jaar.


    /