• Wat vinden jullie de perfecte leeftijd om hét te doen? Natuurlijk telt de leeftijd niet enkel, maar ook het 'ben ik er wel klaar voor?'. Laatst waren we daarover bezig in de klas, en nu wou ik weten wat jullie ervan vinden. Schuif even gevoelens opzij en zeg een leeftijd (?).
    Ik vind 15/16 de perfecte leeftijd.

    Edit.
    De gemiddelde leeftijd is 12jaar volgens een folder, volgens een site 16,4.


    -

    16/17.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    16 ?


    don't Worry...Be gay.

    Ik weet geen perfecte leeftijd
    want ik ben gelovig dus voor mij pas na het huwelijk
    maar uhmm ik vind 18 de perfecte leeftijd

    ik vind 't mooi als mensen er langer mee wachten.
    van die kansloze sletten die 't op hun 13e al met 5 jongens hebben gedaan vind ik echt laag.


    WWW.TOKIOHOTELHOLLAND.EU

    ik vind 't mooi als mensen er langer mee wachten.
    van die kansloze sletten die 't op hun 13e al met 5 jongens hebben gedaan vind ik echt laag.


    Naja, die weten niet beter dan dat.


    -

    (...)

    Naja, die weten niet beter dan dat.

    nee daarom is het ook zo triest.
    zonde want het zou iets heel moois moeten zijn.


    WWW.TOKIOHOTELHOLLAND.EU

    (...)
    nee daarom is het ook zo triest.
    zonde want het zou iets heel moois moeten zijn.


    Inderdaad.
    Je zou het pas mogen doen wanneer je maanden samen bent met iemand. Zoiets intiem moet je delen met iemand waarvan je écht houdt, en niet met één of andere flirt.


    -

    15/16 jaar ja.
    14 is weer te jong en 17 is wel, een beetje laat vandaag de dag.
    Ik vind persoonlijk dat het nooit te laat is. Ik vind het volkomen belachelijk, dat je 17 te jong vind. Je bent dan dus gedwongen om `het` te doen. Mijn mening is dus; je kan het altijd doen. Maar doe het nooit te jong! Wees er zeker van: dit is dé jongen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik denk niet dat er een 'perfecte' leeftijd voor is. Voor nix eigenlijk. De 1 is gewoon verder dan de andere. Je voeld zelf wel aan als het de tijd is.

    (...)

    Inderdaad. Bij mij op school is er een meisje van 12 die haar heeft laten ontmaagden door een jongen van 17. Die jongen is het vriendje van een meisje die in BSO zit. Dikke poesiefight tussen die 2. Maar wat ik wil zeggen; ze deed het om erbij te horen en nu staat er op elke wcdeur; Brenda slet,..

    wat zielig voor der..maar het is wel eigen schuld dikke bult..:X

    op mn twaalfde denk ik dat ik pas net eragter kwam wat HET was xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)
    wat zielig voor der..maar het is wel eigen schuld dikke bult..:X


    Met haar moet je echt niet inzitten, ze heeft het inderdaad zelf gezocht.


    -

    (...)

    Met haar moet je echt niet inzitten, ze heeft het inderdaad zelf gezocht.


    zoiets dacht ik ook al..... ik vind het eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag van haar... het moet speciaal zijn de eerste keer...teminste zo denk ik....:X

    in getallen denk ik 16.
    &verder net als iedereen: wanneer je er klaar voor voelt/bent.


    it's cool to know nothing.

    ik ben nu 16.
    like ik voel dat ik er gewoonneit klaar voor ben.
    en ookal ben ik 24, ik wil er wel zeker over zijn, want je bent maar 1 x maagd.
    en dat ik best wel speciaal vind ik.