• Ik hou ervan om geheim te houden als ik op iemand verliefd ben. En dat doe ik het liefst bij mijn zus, want zij kan daar niet tegen. Dan zit ze te zagen en te zagen. Maar nu is zij ook op iemand en wilt zij het ook niet zeggen, en dan is de lol eraf.
    En dit is een nutteloos topic, ha.
    Maar, wat doen jullie het liefst? Het geheim houden of tegen iedereen vertellen?


    -

    Geheim houden.. x'D
    Niet dat ik ooit op iemand ben, maar niemand hoeft daar wat over te weten, vind ik.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Iedereen mag het weten!:Y)
    Maar dat is eigenlijk alleen als het een onbereikbaar iemand is zoals een beroemdheid!
    Anders, als het iemand uit de klas fso is, houdt ik het ook liever geheim!

    XoXo


    everything, in time

    geheim houden maar als 1 vriendin er dan achterkomt gaat het naar de andere vriendin en voor ik het weet komt het verhaal weer bij mezelf terecht via die vriendin >< bij zulke dinge dan xD [/want ze komen het altijd te weten als ik verliefd ben ¬¬]


    A Noble was Born in Chaos

    Geheim houden!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik houd het altijd geheim(A)


    I am an idiot, I move.

    Geheim houden. Dan kan je anderen ook nieuwsgierig maken. :')

    Geheim houden.
    Maar ik zeg het wel aan een paar personen.. Er zijn er ongeveer 3 die het weten op wie ik verliefd ben :)


    Lalala Music... Lalala x')

    de hele school weet bijna dat ik verliefd ben op die ene jongen !

    maar die jongen zelf weet het nog niet ><


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik houd dat meestal geheim.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Iedereen weet het behalve de jongen zelf en mensne uit mijn school.


    Innocence.

    meestal houd ik het wel geheim maar soms hou ik het echt niet meer vol en dan gaa ik het tegen iemand vertellen! x'D


    Don't trust mirrors !! o.0

    Ik houd het geheim al mijn klasgenootjes vragen dan ''hebje een vriendje?'' dan bloos ik wel maar haal dan toch mijn schouders op van ''weetniet'' en dan vragen ze door, vooral koen -,-

    Keeping a secret.


    We can only learn to love by loving.

    ik vertel het alleen aan mijn beste vrienden, en soms mijn ouders, maar daar komen ze dan zelf achter xD

    maar,voorderest geheim houden :]
    xx


    Boem is Ho, Plons is water <3

    Geheim, ookal vertelt mijn zusje hetwel altijd tegen mij x]


    Your make-up is terrible