• Ik ben van plan een serie over twilight te maken maar... ik heb alleen een proloog en als ik daar dan leuke reacties op krijg ga ik verder :) Dus willen hier mensjes mijn quiz/serie maken: Live... To Fale
    http://www.quizlet.nl/quiz/277935/live-to-fale-twilight--proloog-/

    DANKUUUU LIEVERDS, IK HOUD VAN JULLIE(H)


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    Je topic- titel mag niet in alleen maar hoofdletters. --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Let op je titel, meid.

    Ben eeen tqilight fan, maar die series. neuh..

    eVa


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Even over al die Twilight serie's. Is iedereen dan weer onorigineel geworden --'. Er zyn nu al zo'n 100 serie's die over Twilight gaan. Wees Origineel, maak geen serie meer over Twilight.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Even over al die Twilight serie's. Is iedereen dan weer onorigineel geworden --'. Er zyn nu al zo'n 100 serie's die over Twilight gaan. Wees Origineel, maak geen serie meer over Twilight.

    En dán noemen ze de Jolla Montalulah serie plagiaat. (nerd)

    Even over al die Twilight serie's. Is iedereen dan weer onorigineel geworden --'. Er zyn nu al zo'n 100 serie's die over Twilight gaan. Wees Origineel, maak geen serie meer over Twilight.

    Tjha, maar het is heel moeilijk origneel te zijn, want jeh bent niet oringeel als jhe het over een Bekend iemand doet, en sirie in je eigenworden oversgrijft, en zelfs als je een oringeel verhaal bedenkt ben jhe binnen 5 minuten niet mee oringeel. ><
    Dus dat is hier ver te zoeken..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    En dán noemen ze de Jolla Montalulah serie plagiaat. (nerd)

    Welk gek persoon zeg dát nu weer? O.o
    Die Jolla Montalulah serie van jou &nd Juul., is tenminste nog origineel.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Welk gek persoon zeg dát nu weer? O.o
    Die Jolla Montalulah serie van jou &nd Juul., is tenminste nog origineel.

    NIEt, want het is afgekeken van Hannha kind, ds like niet oprigneel >< want niet zelf bedagt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Tjha, maar het is heel moeilijk origneel te zijn, want jeh bent niet oringeel als jhe het over een Bekend iemand doet, en sirie in je eigenworden oversgrijft, en zelfs als je een oringeel verhaal bedenkt ben jhe binnen 5 minuten niet mee oringeel. ><
    Dus dat is hier ver te zoeken..

    Not true, als je het over een bekend persoon doet, kán je origineel zyn. Zolang het maar niet dingen zyn als, Tokio Hotel, Killerpilze, Twilight, Robet Pattinson, Jonas Brothers, etc.
    Over sommige beroemdheden is nog geen enkele serie. En niet alle serie's zyn binnen 5 minuten meteen on-origineel.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    NIEt, want het is afgekeken van Hannha kind, ds like niet oprigneel >< want niet zelf bedagt.

    Als het een tv- serie zou zyn, zou het on origineel zyn. Maar als gewoon serie hier op Q. is het nog best origineel. Het is gebaseerd op Hannah Montanah, maar het is niet hetzelfde, en Hannah komt er niet eens in voor.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    NIEt, want het is afgekeken van Hannha kind, ds like niet oprigneel >< want niet zelf bedagt.

    Onze inspiratie komt daarvandaan, ja. Maar we maken er wel ons heel eigen verhaal van. Een verhaal dat hier nog niet gemaakt is? Lijkt me geen plagiaat.
    Anyway, het gaat hier over een Twilight serie en niet over die van mij en Julie, dacht ik?

    Ik ga er btw niet die hele zooi inflikkeren van Mike & Erik en die andere wijven hoor;).


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    (...)
    Onze inspiratie komt daarvandaan, ja. Maar we maken er wel ons heel eigen verhaal van. Een verhaal dat hier nog niet gemaakt is? Lijkt me geen plagiaat.
    Anyway, het gaat hier over een Twilight serie en niet over die van mij en Julie, dacht ik?

    uhh, ik heb nooit gezegt daty het plagiaat is wat jullie deden ,dat zij je zelf ><
    en, jij begon er over, like niet ik ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''