• Ben gewoon nieuwsgierig. Hier is de site waar je het kan checken:
    http://www.hoerijkismijnschoolbestuur.nl/protected/introductie.php

    De vraagjes:
    1. Hoe rijk is jouw school(bestuur)?
    2. Wat kunnen ze van dat geld wel kopen?
    3. En wat moeten ze zeker niet kopen?

    Mijn antwoorden:
    1. 183.658.616 euro
    2. Gebouw uitbreiden, verven, wc's verbeteren en meer stoelen en tafels in de kantine
    3. Breedbeeldschermen voor de computers, die zijn heel lelijk.

    mijn school staat er neit bij;)
    maar is net nieuw dus alles ziet er nog aardig goed uit maar het is een vet lelijke school!!!

    Ik ben van België dus ik kan het vast niet berekenen? ;D

    Ik ben van België dus ik kan het vast niet berekenen? ;D
    kennelijk alleen van NL

    1. 5.756.495 niet echt rijk dus XD.. maar dat is van 2006,, en ze zijn nu een nieuwe shcool aaan het bouwen.. nja.. ze zeiden dat hij er eigelijk 4 jaar geleden al zou zijn. dus ik maak hem waarschijnlijk toch niet meer mee XD

    2. Wat kunnen ze kopen.. nja.. ze zijn dus bezig met een nieuwbouw. Ze kopen de laatste tijd de hele tijd nepplanten. Elk jaar natuurlijk weer nieuwe computers en laptops. Schoonmaaksters. Catering. Nieuwe stoelen en tafeltjes elk jaar (dit is wat ze dus al doen) vast nog veel meer.. En natuurlijk onze reisjes naar engeland :P
    Hoewel we daar wel 800 euro per jaar voor betalen.. (toch? of was het 600?)En natuurlijk die verdomde active bords

    Dit moeten ze kopen : Nou ja, vanalles. Dat die nieuwe school opschiet. Dat ze de schimmelvlekken wegwerken. Dat we een eigen buiten sportveld krijgen. Betere leraren XD.. nieuwe tv's!! (we hebben met geschiedenis een tv waar het scherm helemaal uit is gesloopt.. hij hangt er zeg maar nog half voor de rest zijn wel ok.. maar ze moeten echt flatscreens kopen.)

    3. Ehhmmm.. weet ik niet.. ze mogen alles kopen.. O ja.. meer survaillance mensjes.. we hebben er al zooo veel!


    rawr! I'm a pirate

    (...)Echt, alle belangrijke dingen kopen ze niet en al die troep zoals pc's vernieuwen ze elk jaar >.<


    nja. vind ik niet zoo erg.. die verkopen ze ook allemaal weer goedkoop aan de leerlingen aan het begin van het nieuwe jaar..


    rawr! I'm a pirate

    (...)

    nja. vind ik niet zoo erg.. die verkopen ze ook allemaal weer goedkoop aan de leerlingen aan het begin van het nieuwe jaar..
    bij ons niet. Ze hadden hele goede pc's, niks aan de hand mooi beeldscherm. Kopen ze breedbeeldschermen. Heel lelijk en alles is heel erg verbreed

    Ik woon in belgie, dus mijn school staat er ook niet bij.
    Maar volgens mij is hij wel rijk, want toen vorig jaar het huis van mijn bf platbrande, hielden ze een inzamelactie. Elke leerling mocht dan een paar euro's indienen en de school verdubbelde dat bedrag toen. En ze moesten echt 2000 euro ofzo betalen.
    En elk jaar kopen ze nieuwe computers, elke klas heeft een radio, een projecteerscherm enzo. We hebben een 5-tal computerlokalen met elk 30 van de nieuwste computers.
    Dus volgens mij is mijn school best rijk.


    Never run out of reasons to smile...

    1.: 21.041.852, nog best wel goed denk ik :']

    2.: Nieuwe computers, die minder langzaam zijn.

    3.: Geen idee. Ik denk... niets?


    Underdog, just look at the mess you made.

    Mijn school staat er niet bij :')


    Listen to what we're not saying..

    Woon in België
    Maar volgens mij héél arm, want ze kunnen nog geneens het toilet fatsoenlijk verzorgen ><'
    Of gordijnen kopen ><'