• De ene dag zeggen ze dat ze je niet leuk vinden en dan vragen ze aan je of je nog wat gaat doen in de vakantie ¬¬'

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jaah i know. Ik snap ze ook niet hoowr --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jongens zijn en blijven een raadsel voor meisjes, ook andersom. Jongens zullen we nooit kunnen begrijpen, meisjes eigen.

    Ik zal ze nooit snappen :')


    Listen to what we're not saying..

    Jongens zijn raar.


    We can only learn to love by loving.

    Jongens zijn en blijven een raadsel voor meisjes, ook andersom. Jongens zullen we nooit kunnen begrijpen, meisjes eigen.

    xd' begreep ik ze maar was het een stuk makkelijker geweest xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jongens zijn raar.

    Ik ben bang voor ze xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    xd' begreep ik ze maar was het een stuk makkelijker geweest xd'

    omygay kon ik maar gedachten lezen van jongens.

    Ik ook niet hoor.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    "Wat ga je doen in de vakantie?" is toch een doodnormale vraag, of heb ik dat nou? Dat heeft toch niets met leuk vinden te maken :'D?

    En jongens snappen meisjes volgens mij ook niet echt. De meesten toch niet.


    rules don't stop me

    (...)
    omygay kon ik maar gedachten lezen van jongens.

    Dan las je die van Roderick wel voor mij he? xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap ze ook nooit --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    Ik ben bang voor ze xd'


    IK NIET.. xd
    want ik hou van ze n_n omdat ze mijn vrienden zijn en me een goed gevoel geven xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Dan las je die van Roderick wel voor mij he? xd'

    Túurlijk. :Y)
    [maar eigelijk wil ik die van jeweetwel niet lezen]

    "Wat ga je doen in de vakantie?" is toch een doodnormale vraag, of heb ik dat nou? Dat heeft toch niets met leuk vinden te maken :'D?

    En jongens snappen meisjes volgens mij ook niet echt. De meesten toch niet.

    Nee hij vroegt heb je nog wat te doen in de vakantie. Dat zeggen de meeste als ze willen afspreken. Teminste dat was de laatste die dat tegen me zei van plan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Túurlijk. :Y)
    [maar eigelijk wil ik die van jeweetwel niet lezen]

    Joaaah is goed :'D

    @Nicol

    De meeste zijn cool heur xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.