• De ene dag zeggen ze dat ze je niet leuk vinden en dan vragen ze aan je of je nog wat gaat doen in de vakantie ¬¬'

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik begrijp er ook niks van, eerst is Sjors(kennen jullie niet) eerst was hij altijd een beetje dom tegen mij aan het doen, dna was hij vandaag super aardig tgn me en allemaal zitte slijmen, jongens zijn gewoon vreemde wezens...xD

    (...)
    Joaaah is goed :'D


    kon het maar -zucht-

    ghehe, wie snapt ze wel? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jongens zijn en blijven een raadsel voor meisjes, ook andersom. Jongens zullen we nooit kunnen begrijpen, meisjes eigen.


    vreemd...ik begrijp ze wel^^
    maar ben wel een meisje

    Misschien is het maar beter ook om jongens niet te snappen. (A) That's just more confusing. :Y)
    xXx <3


    FML

    De ene dag zeggen ze dat ze je niet leuk vinden en dan vragen ze aan je of je nog wat gaat doen in de vakantie ¬¬'

    loves, Renée.

    Moeten ze je leuk vinden om je te vragen om iets leuks te doen ofzo?


    Basisschool actie.

    naah weetje wat het is ik denk dat mensen een relatie gewoon min of meer niet begrijpen, wnt ik kende een meisje die was bi en die meisjes had ze ook problemen meejj..
    dus kweet niet hoor!

    Renée is een prachtkind en vroeg of laat hebben ze wel door dat ze je leuk vinden xp kan innerlijk of uiterlijk zijn.


    All was well.

    Dat is idd irritant :')
    Maar weet je? Ik vind het raar als jongens zeggen 'ik vind haar best wel mooi' ipv 'wow, wat een lekkere chick' en ja ik ken zo'n jongen die dat zei :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    naah weetje wat het is ik denk dat mensen een relatie gewoon min of meer niet begrijpen, wnt ik kende een meisje die was bi en die meisjes had ze ook problemen meejj..
    dus kweet niet hoor!

    9 van de 10 relaties bestaan uit problemen, maakt niet uit welk geslacht.

    Het ligt eraan hoe je met elkaar omgaat en hoeveel ervaring je met relaties heb.

    Volgens mij zijn jongens gemaakt om niet te snappen.. ;D

    Zijn jongens dan te snappen???


    Think before you act.

    bij mij is er een jongen die de ene dag zaagd over hoe leuk hij je wel niet vind, en de volgende dag is hij op een ander! jongens..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Zijn jongens dan te snappen???




    Jaa, ik snap jongens.