• ik heb dus een idee.Een soort misverkiezing.ik leg uit : alle meisjes die willen meedoen sturen een link me een foto.ik zet da dan in een blog bericht.En dan mogen jullie stemmen.Dan maak ik een top 5 met de meest gekozen meisjes.Dan moeten jullie nog eens stemmen.En dan is er een top 2 en dan stemmen jullie nog eens en dan hebben we een Miss Quizlet.Die blijft bijvoorbeeld voor 1 maand Miss Quizlet en dan zijn er weer nieuwe verkiezingen ? goed idee of niet ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Maak jullie allemaal geen zorgen Jeanie regelt alles zei gaat toestemming vragen aan een mod en de topic regelen

    en aan de mensen die het geen goed idee vinden die doen dan gewoon nie tmee, ik bedoel je bent niet verplicht ofso


    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik vindt het eigenlijk niet zo'n goed idee, want dan is het wéér dat uiterlijk belangrijker is dan het inerlijk. Je mag er dan van buiten wel ozó prachtig uit zien, maar wie zegt dat je dan wel aardig bent?[/mijn mening]

    xX

    Het hoeft neit om het uiterlyk te gaan. Gewoon om de pic, hoe je staat en kykt enzo. Uiterlyk is niet belangryk. Je bent nou eenmaal zoals je bent. Lelyk of mooi, it doesn't matters.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou Jeanie(?) Open dat topic gauw voordat ik in slaap val --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dus de stichter van dit topic maakt een topic voor jury leden en kandidaten?


    I found myself in Wonderland.

    btw die is online, ze is ermee bezig


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    jaa ik doe mee :P
    waar moet ik die link droppen xD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    jaa ik doe mee :P
    waar moet ik die link droppen xD


    ze zijn bezig met het topic het is zodadelijk open x)


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)

    ze zijn bezig met het topic het is zodadelijk open x)

    Neemt ze zelf ook alle verantwoordelyk heid voor als het mis gaat enzo, en alle andere dingen regelen?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    tof ideetje ja ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wie maakt nu het topic ? anders doe ik het hoor


    The soul needs autumn.

    (...)
    Het hoeft neit om het uiterlyk te gaan. Gewoon om de pic, hoe je staat en kykt enzo. Uiterlyk is niet belangryk. Je bent nou eenmaal zoals je bent. Lelyk of mooi, it doesn't matters.


    umh,..maarzo als het in dit topic staat, lijkt het alsof uiterlijk héél belangrijk is. [vind ik]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Weetje,, je hebt toch ook hier die Moderators? vraag aan hun of ze willen helpen?! het lijkt mij wel een super leuk idee.. Alleen eehh.. misschien halen mensen wel foto's van het internet ofso? als je nou is uuhm.. zegt dat iedereen een foto moet hebben van zichzelf.. met uuh.. iets in haar hand ofsoo,, een roos, of een mobiel. zoiets. dan is het moeilijker om een foto van het internet te "Stelen" toch?(A) t'is maar een idee..XD


    Tinkerbéll.

    Weetje,, je hebt toch ook hier die Moderators? vraag aan hun of ze willen helpen?! het lijkt mij wel een super leuk idee.. Alleen eehh.. misschien halen mensen wel foto's van het internet ofso? als je nou is uuhm.. zegt dat iedereen een foto moet hebben van zichzelf.. met uuh.. iets in haar hand ofsoo,, een roos, of een mobiel. zoiets. dan is het moeilijker om een foto van het internet te "Stelen" toch?(A) t'is maar een idee..XD

    Een Thema is dan beter.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik lees alleen net dat ze al begonnen zijn ofsóo?:P

    Uuuuhh....


    Tinkerbéll.

    IEDREEN ER ZIJN 2 NIEUWE TOPICS HIEROVER (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.