• ik heb dus een idee.Een soort misverkiezing.ik leg uit : alle meisjes die willen meedoen sturen een link me een foto.ik zet da dan in een blog bericht.En dan mogen jullie stemmen.Dan maak ik een top 5 met de meest gekozen meisjes.Dan moeten jullie nog eens stemmen.En dan is er een top 2 en dan stemmen jullie nog eens en dan hebben we een Miss Quizlet.Die blijft bijvoorbeeld voor 1 maand Miss Quizlet en dan zijn er weer nieuwe verkiezingen ? goed idee of niet ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik wil wel een topic openen, maar wat moet erin staan ><


    I found myself in Wonderland.

    (...)
    Hmmm, ik wil wel een topic openen maar ik wil niet alle verantwoordelijkheid.Maar eigenlijk is het stom dat ik een topic open want ik vind het niet echt een schitterend idee, maar ook weer niet slecht.

    Lin, open jy dat topic maar en zet er maar gewoon in dat we iemand zoeken die alle verantwoordelyk op zich wilt nemen + 4 juryleden. &nd users die mee willen doen aan de titel: Miss Quizlet --'
    &nd That's it.

    Degene met verantwoordelyk is dus de gene die alles op zich zal moeten nemen, mocht er iets misgaan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kijk, Ik heb geen vriendinnen hier. Ja.. éentje dan. >< Maar ik vind het wel een leuk idee.


    EGYPTIAN GOD

    (...)
    Hmmm, ik wil wel een topic openen maar ik wil niet alle verantwoordelijkheid.Maar eigenlijk is het stom dat ik een topic open want ik vind het niet echt een schitterend idee, maar ook weer niet slecht.



    Jeanie gaat zometeen een openen x')


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Wie het ook wil openen, doe het dan gewoon. --'
    Er hoeft alleen maar in te staan: dat we iemand zoeken die alle verantwoordelyk op zich wilt nemen + 4 juryleden. &nd users die mee willen doen aan de titel: Miss Quizlet --' &nd Degene met verantwoordelyk is dus de gene die alles op zich zal moeten nemen, mocht er iets misgaan. &nd diegene moet alles regelen. (met de jury's)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wie opent nu een topic?


    I found myself in Wonderland.

    Wie opent nu een topic?

    Doe jy maar joh, ofzo. Zyn we meteen klaar.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maar ik wil ook jurylid zijn x.x


    I found myself in Wonderland.

    Maar ik wil ook een jurylid zijn x.x

    Je kan jezelf toch wel opgeven als jurylid --'
    Je vraagt om iemand die alle verantwoordelykheid wilt. Hoef je niet perse zelf te zyn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    We moeten eerst toestemming krijgen van een mod.


    I found myself in Wonderland.

    ik moest zeggen dat als je jurylid wil zijn dat je een pb moet sturen naar redlaserbeam zei gaat alles regelen en een nieuwe topic maken

    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik vindt het eigenlijk niet zo'n goed idee, want dan is het wéér dat uiterlijk belangrijker is dan het inerlijk. Je mag er dan van buiten wel ozó prachtig uit zien, maar wie zegt dat je dan wel aardig bent?[/mijn mening]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    We moeten eerst toestemming krijgen van een mod.


    I found myself in Wonderland.

    Ik vindt het eigenlijk niet zo'n goed idee, want dan is het wéér dat uiterlijk belangrijker is dan het inerlijk. Je mag er dan van buiten wel ozó prachtig uit zien, maar wie zegt dat je dan wel aardig bent?[/mijn mening]

    xX


    Agree.


    I found myself in Wonderland.

    ik moest zeggen dat als je jurylid wil zijn dat je een pb moet sturen naar redlaserbeam zei gaat alles regelen en een nieuwe topic maken

    x

    Wat maakt het uit wie dat topic maakt, en wie alle verantwoordelykheid neemt. Moet ze maar online zyn, want nu zoeken we het zelf wel ff uit. Ze gaf het idee, en als ze zelf dat topic enzo wil maken moet ze maar on. zyn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3