• ik heb dus een idee.Een soort misverkiezing.ik leg uit : alle meisjes die willen meedoen sturen een link me een foto.ik zet da dan in een blog bericht.En dan mogen jullie stemmen.Dan maak ik een top 5 met de meest gekozen meisjes.Dan moeten jullie nog eens stemmen.En dan is er een top 2 en dan stemmen jullie nog eens en dan hebben we een Miss Quizlet.Die blijft bijvoorbeeld voor 1 maand Miss Quizlet en dan zijn er weer nieuwe verkiezingen ? goed idee of niet ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Leuk, maar ik hoop dat het er niet gaat komen i.v.m vriendjespolitiek --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Leuk, maar ik hoop niet dat er gaat komen i.v.m vriendjespolitiek --'


    ja als er een 'misverkiezing' komt ga ik wel duidelijk zeggen dat we niet aan vriendjespolitiek doen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    (...)

    ja als er een 'misverkiezing' komt ga ik wel duidelijk zeggen dat we niet aan vriendjespolitiek doen (:

    Alsof ze daarnaar luisteren. --'
    Ze kiezen zowieso wel hun eigen vriendinnen. En iemand die minder vrienden heeft heeft dus geen gelyke kans.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Alsof ze daarnaar luisteren. --'
    Ze kiezen zowieso wel hun eigen vriendinnen. En iemand die minder vrienden heeft heeft dus geen gelyke kans.


    of er kan een jury komen ? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    (...)

    of er kan een jury komen ? (:

    Dan wordt het meer een wedstryd.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Good idea,

    En ik denk idd. dat beste is met een EERLIJKE jury die zelf ook niet aan vriendjespolitiek doet


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ooeh, met jury doe ik mee, want ik ben toch met niemand echt bevriend hier XD


    Life is hard and then we die

    Dus.Als er een misverkiezing komt is het met een eerlijke jury van 4 personen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ooeh, met jury doe ik mee, want ik ben toch met niemand echt bevriend hier XD

    Ik heb een goede regel voor mezelf:
    Rules first. Then friends.
    Als myn friends de regels overtreden dan hoef ik ze niet echt meer. Of het moeten hééééle goede vrienden zyn. (BF's enz.) Vriendjespolitiek is gewoon stom.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ooeh, met jury doe ik mee, want ik ben toch met niemand echt bevriend hier XD

    Same here.
    Ik doe niet aan vriendjespolitiek.. Dat is zielig [/vind ik..]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dus.Als er een misverkiezing komt is het met een eerlijke jury van 4 personen (:

    En dat worden dan? Je kent de mensen niet, dus je weet niet of ze eerlyk zyn of niet. Het kan wel natuurlyk, ik keur het idee niet af ofzo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    En dat worden dan? Je kent de mensen niet, dus je weet niet of ze eerlyk zyn of niet. Het kan wel natuurlyk, ik keur het idee niet af ofzo.


    ik had een idee. Ik heb hier maar 4 vriendinnen op quizlet.Dus kunnen wij 4 die worden ? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tja, dat is ook lekker eerlijk voor de rest van Q he XD


    Life is hard and then we die

    (...)

    ik had een idee. Ik heb hier maar 4 vriendinnen op quizlet.Dus kunnen wij 4 die worden ? (:

    Oneerlyk voor de rest van Q. En misschien doen jóú friends ook wel aan vriendjespolitiek.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dus;

    - Geen vriendjespolitiek
    - en ook geen vijandenpolitiek xD

    Ik vind het Okaay !


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.