• Lezers? Aangezien deze serie er al een tijdje is, en hij niet echt veel gedaan wordt... tsjah, vraag ik jullie hulp. Als ik meer lezers/makers enzo heb, zal ik er harder aan werken, zo niet? De serie zal niet stoppen maar gewoon trager gaan. Ik roep gewoon jullie hulp in. ^-^
    (TokioHotelStory)
    Meer moet je zelf ontdekken, maar om eerlijk te zijn, ik ben super trots op de serie!
    http://www.quizlet.nl/serie/10334/better-in-time-in-die-nacht-but-the-voice-within-said-that-was-so-yesterday-th-lt3


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    cooooolll ik ga hem make =D


    xxxxxxxxx mich (A)


    Stay true to yourself or otherwise you can't make it on your own.

    Maar weet je, je zet toch geen verhaal op Quizlet omdat je veel lezers wilt? je zet het erop omdat je plezier hebt om het te schrijven..


    Your Butt is Mine!

    ik heb hem al gelezen *is nu trots*
    hij is echt super geweldig!!!!
    dus iedereen die dit topic leest, LEZEN DIE SERIE!!!
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Denk je nou echt dat je mensen gaat overtuigen om mee te doen, omdat je hem anders trager gaat laten lopen? Als ze je quiz niet volgen, maakt het hun geen reet uit of je hem nu trager gaat maken of juist niet n_n. [/pak niet persoonlijk op.]
    Ik persoonlijk ga hem niet volgen, omdat ik maar 3 series volg en er niet meer wil volgen dan dat, sollie.


    -

    okj kzal em eens probern..
    XX.

    Denk je nou echt dat je mensen gaat overtuigen om mee te doen, omdat je hem anders trager gaat laten lopen? Als ze je quiz niet volgen, maakt het hun geen reet uit of je hem nu trager gaat maken of juist niet n_n. [/pak niet persoonlijk op.]
    Ik persoonlijk ga hem niet volgen, omdat ik maar 3 series volg en er niet meer wil volgen dan dat, sollie.

    ik zeg da maar vo de mensen die em volge ze


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    Maken, hij is goed! (flower)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik heb hem al gemaakt en hij is echt Geweldig !!!
    Maken dusz !! ^^

    Xx