• Van de ene moment op de andere kan ik dolgelukkig of net 'depressief' zijn. Nu heb ik bij Gedragswetenschappen [/ is een vak dat hoort bij een richting in België] geleerd, dat dat typisch is in de puberteit. Maar het suckt zwaar.
    Wie heeft ook humeurschommelingen?


    -

    me -steekt hand op-
    en niet zown beetje ook =='
    ik kan weken depri zijn, en dan plots zie ik het licht fzo? x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik.
    Een tijdje geleden dacht ik dat ik een lichte vorm van manische-depressiefheid had. Ik wilde mijn schommelingen eigenlijk gewoon een naam geven, waarschijnlijk heb ik het helemaal niet.
    Maar gisteren las mijn moeder enkele SA's van me en vroeg ze me rechtuit 'Jolien, ben jij depressief ofzo?'. En dan de Wórtel van Nederlands, zij had ook enkele SA's van me gelezen. Komt ze aan mijn bank staan en hurkt ze neer. 'Jolien, alles wel goed met je, je lijkt to depressief met je verhalen?'.
    ><

    Ha, ik heb dat vorig jaar ook bij gedragswetenschappen geleerd. Maar nu doe ik geen humane meer, maarbon. :}
    Ik heb er niet echt last van, maar ik ken er die het wel hebben. ^^

    Dat heeft mijn vriendin..
    Ikzelf niet x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    me -steekt hand op-
    en niet zown beetje ook =='
    ik kan weken depri zijn, en dan plots zie ik het licht fzo? x3


    heb dus net hetzelfde, maar heb steeds vaker dat ik bv. 's morgens depri ben, en dan opeens verander van humeur en happy ben. Het kan weken duren, maar ook 10min ofzo.


    -

    Ik.
    Een tijdje geleden dacht ik dat ik een lichte vorm van manische-depressiefheid had. Ik wilde mijn schommelingen eigenlijk gewoon een naam geven, waarschijnlijk heb ik het helemaal niet.
    Maar gisteren las mijn moeder enkele SA's van me en vroeg ze me rechtuit 'Jolien, ben jij depressief ofzo?'. En dan de Wórtel van Nederlands, zij had ook enkele SA's van me gelezen. Komt ze aan mijn bank staan en hurkt ze neer. 'Jolien, alles wel goed met je, je lijkt to depressief met je verhalen?'.
    ><


    Naja, ik heb enkel je SA van Bill gelezen [/weet naam er niet meer van], maar misschien kan jij je er gewoon goed inleven?


    -

    (...)

    Naja, ik heb enkel je SA van Bill gelezen [/weet naam er niet meer van], maar misschien kan jij je er gewoon goed inleven?

    Nee, ik heb echt wel heel harde moodswingen. Maar dat is de pubertijd gewoon. En ik ben ook heel gevoelig, dus zo'n goede combinatie is dat niet. :'D

    Ik heb last van manische-depressiefheid. Dus ja.. ik heb humeurschommelingen :Y)

    Maar die had ik daarvoor ook al. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik, ik had vandaag Culuurwetenschappen en we waren over rechten enz. bezig en opeens voelde ik me ongeloofelijk slecht, terwjil ik net daarvoor nog helemaal vrolijk was ><


    The soul needs autumn.

    Ja, dat heb ik ook. Ben ik het ene moment vrolijk en het andere moment heel depri ><


    Listen to what we're not saying..