• Twee jaar geleden, had mijn zus een vriendje. Ze waren een lange tijd samen, maar opeens was het uit. En doordat ik haar zo heb zien afzien, heb ik nu bindingsangst. Al veel heb ik voorgehad dat ik op een jongen verliefd was en hij op mij, maar dat ik gewoon níét verder durfde dan vrienden te zijn. Weet iemand wat je tegen bindingsangst kan doen? Kan het zijn dat je ooit geen bindingsangst meer hebt?


    -

    Ik heb er zelf ook ongelooflijk veel last van, als ik verliefd ben op een jongen, en we praten, en hij zegt dat hij ook op mij is, dan klap ik dicht en probeer ik weg te gaan omdat ik het niet wil dat hij het aanvraagd, want ik durf me niet aan hem te binden, ik heb het al eerder meegemaakt dat een jongen me gebruikte voor zijn imago. Ken gebruikte me voor de verveling, en Kenzo zodat hij mn beste vriendin kon krijgen, ik durf niet meer om een samen te zijn met een jongen, dus ik heb geen tips voor je sorry, als je der weet, kun je me het ook laten weten ;D

    xx

    ik heb het ook hoor... maar nja kijk ik durf me dan niet te binden maar... daarom is het soms wel eenzaam maarja verliefdheid en bindingsangst gaat over het algemeen niet samen was ik al achter ¬¬


    A Noble was Born in Chaos



    Twee jaar geleden, had mijn zus een vriendje. Ze waren een lange tijd samen, maar opeens was het uit. En doordat ik haar zo heb zien afzien, heb ik nu bindingsangst. Al veel heb ik voorgehad dat ik op een jongen verliefd was en hij op mij, maar dat ik gewoon níét verder durfde dan vrienden te zijn. Weet iemand wat je tegen bindingsangst kan doen? Kan het zijn dat je ooit geen bindingsangst meer hebt?

    Wordt een sletje.



    Helpt echt, zonder dollen.

    Geen idee geen tips voor jou :S

    Ik heb wel verlatings angst. Ik heb nu bijna 4 maanden met mijn vriend. En soms ben ik gewoon bang dat hij niet meer wilt en binnekort het gaat uitmaken O_O



    Ohhh leuk hij me verlaten voor een andere meisje-_-


    Special Love <3

    Gewoon 10vriendjes nemen en als de een het uitmaakt heb je altijd nog de ander *lol* Neej geintje;).. of togh niet.. JewelxD

    Ik heb ut ook :]

    Ik was erg verliefd op een jongen, en hij ook op mij. Maar ik zei tegen me vriendinnen dat ik bindingsangst heb. En hun zeiden telkens, Ja je moet er gewoon over heen stappen, probeer het eerst dan even. Nou toen kregen Hij en ik was met elkaar. En nu hebben we nog steeds :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.