• Twee jaar geleden, had mijn zus een vriendje. Ze waren een lange tijd samen, maar opeens was het uit. En doordat ik haar zo heb zien afzien, heb ik nu bindingsangst. Al veel heb ik voorgehad dat ik op een jongen verliefd was en hij op mij, maar dat ik gewoon níét verder durfde dan vrienden te zijn. Weet iemand wat je tegen bindingsangst kan doen? Kan het zijn dat je ooit geen bindingsangst meer hebt?


    -

    Ik heb er zelf ook last van :} Dus tips heb ik niet ofso :Y)


    -

    Je zult het zelf moeten overwinnen. Er is geen medicijn tegen fozo.


    Your make-up is terrible

    het moet ooit toch wel over gaan? omg sorry. not helping. ik heb geen tips. :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmm kan ik begrijpen. Maar sorry, ik weet niets. Alleen dat niet alle jongens hetzelfde zijn en niet alle relaties hetzelfde zijn. Je kunt er zelf voor zorgen dat het niet zo zal lopen als bij je zus.


    Life is hard and then we die

    Het is pas eng om bindingsangst EN verlatingsangst te hebben x] like me.
    Ik heb nu al 3 jaar een vriend, en ik ik zo serieus niet weten wat ik moet als hij het uitmaakt. En dan durf ik zeker geen ander vriendje meer te hebben.


    Your make-up is terrible

    Het is pas eng om bindingsangst EN verlatingsangst te hebben x] like me.
    Ik heb nu al 3 jaar een vriend, en ik ik zo serieus niet weten wat ik moet als hij het uitmaakt. En dan durf ik zeker geen ander vriendje meer te hebben.
    Dat had ik serieus ook toen ik nog met Fedor had. En nu ben ik bang dat het nooit meer wat word tussen mij en hem, zelfs al heb ik Cas.


    Life is hard and then we die

    (...)Dat had ik serieus ook toen ik nog met Fedor had. En nu ben ik bang dat het nooit meer wat word tussen mij en hem, zelfs al heb ik Cas.


    Misschien voel je dat alleen bij degene waarvan je denkt dat hij de ware is?
    Like ik bedoel, wat zoek je nou nog bij Cas? Hij is superaardig en lief enzo, maar jij hoort gewoon bij Fedor x] Ookal moet hij dat zelf nog inzien


    Your make-up is terrible

    Ik kan je geen tips geven, sorry. Ik heb er zelf ook last van :')


    Listen to what we're not saying..

    Geen idee geen tips voor jou :S

    Ik heb wel verlatings angst. Ik heb nu bijna 4 maanden met mijn vriend. En soms ben ik gewoon bang dat hij niet meer wilt en binnekort het gaat uitmaken O_O


    Special Love <3

    Geen idee geen tips voor jou :S

    Ik heb wel verlatings angst. Ik heb nu bijna 4 maanden met mijn vriend. En soms ben ik gewoon bang dat hij niet meer wilt en binnekort het gaat uitmaken O_O


    Ik denk dat moest ik ook een relatie beginnen, ik daar ook schrik voor zou hebben..


    -

    ik heb er ook last van like what the rest says.. no tips, sorry!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik snap je. Ik heb er soms ook last van. Ookal ben ik zo verliefd op een jongen als ie me zou vragen weet ik niet wat ik moet zeggen. Etc. maar je kan het alleen maar overwinnen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap je. Ik heb er soms ook last van. Ookal ben ik zo verliefd op een jongen als ie me zou vragen weet ik niet wat ik moet zeggen. Etc. maar je kan het alleen maar overwinnen.

    agreee <3

    Vriendin van mij had dat ook.
    Ze was smoor op een jongen, en hij ook op haar. Maar ze durfde NIET met hem te nemen. Dat heeft een hele tijd geduurt sinds ze wel met elkaar hadden. Toen had ze zich er eindelijk overheen gezet. En nu wil ze hem niet meer kwijt. :'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik heb dat ook gehad. Ik vertrouw geen ene jongen meer, zelfs mijn beste vrienden niet. >_<
    Ik ben dan wel verliefd op een van mijn vrienden, maar ik durf me niet aan een persoon te gaan binden, heb er nare herinneringen van.


    -