• Hello ;3
    Nou, ik ben eigenlijk zowat euh hoe moet ik dat zeggen? Ik heb eigenlijk een vraag voor jullie. Nou, het zit zo: Ik ben rats verliefd op iemand. Niets erg aan natuurlijk, maar ik praat een hele dag over hem [/bijna een hele dag], moet altijd aan hem denken etc. En nu zei mijn vriendin gistere dat ik geobsedeerd was door hem. Maar wat denken jullie? Ben ik gewoon smooorverliefd op hem of heb is gewoon een freakin' obsession?
    <3

    Het lijkt mij dat je echt tot over je oren verliefd bent, maar geobsedeerd nu ook weer niet. ;D

    Same here toch ongeveer en ik vond eerder verliefd, pas als je foto's van hem op je vomputer gaat opslaan en je zijn gsmnummer hebt zonder dat hij het weet zoals mijn vriendin, dan noem ik het geobsedeerd xd'


    All was well.

    Ach.. Volgne smij ben je smoorverliefd op die jongen. :')


    A. ikmisje.

    Je bent gewoon hopeloos verliefd.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik weet het, Aangezien Bill tog nog leefd, na onze mislukte moordactie, kan je het hem vrage. want veel meisjes zijn geopserdeerd door hem, dus hij weet vast wel waneer ioemand geabserdeert is of niet ;]
    Like nee, sorry, ikd enk gewoon dat je over je orden ben,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Whahaha, ik heb precies hetzelfde! M'n vrienden worden zo'n beetje gek van me.. Maar ik ben dus ook geobsedeerd, vind ik zelf ö.


    I don't need words to feel those lips.

    Vet verliefd. Een obsessie is als je bijvoorbeeld zelfs spullen van hem gaat verzamelen


    When I grow up I wanna be a vampire!

    smoorverliefd denk ik


    love is dead and dead is love

    Als je smoorverliefd bent heb je een obsessie, das redelijk nauwverwant aan elkaar ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je Smoor op iemand bent heb je een obsessie dus tsjaa :]
    The same here :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gheghe, schat trek het je niet aan.
    Ik ben ook obsessed.


    Innocence.

    Maar er zit toch wel een grens tussen smoorverliefd zijn en een obsessie hebben, niet dan?

    Dikke obsessie. Obsessies overheersen de wereld <3
    Ik heb iets van 20 obsessies:
    Chocola, caramel, Kadaj, Sephiroth, Yazoo, Loz, Dominic, mezelf, Lolita, cosplay en ga zo nog maar even door.


    Life is an art, not a science.

    hmm,als je de HELE dag over hem praat,over niks anders,en de dingen 1000 keer herhaalt,en er ook nog eens de hele tijd naar kijkt,en hem overal volgt...
    dan heb je EN een obsessie,EN ben je verliefd :) !

    xx


    everybody needs a song.

    ik praat ook hele dagen over mijn vriendin :']
    veel mensen worden er gek van als ik weer es zeg dat ik haar mis. maar het is gwn zo.


    We're all going to hell, and I am driving the bus